Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: «Καταψηφίζω




 γιατί έχω 4 παιδιά που θέλω να μείνουν στην Ελλάδα»
Εν βρασμώ ψυχής ο Λαρισαίος Στέλιος Ροντούλης που πριν από λίγη ώρα παραιτήθηκε από το αξίωμα του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Με μία λιτή αλλά εξαιρετικά καυστική δήλωση του στο onlarissa.gr εξήγησε το λόγο που τον οδήγησε στην παραίτηση μαζί με τους ....
συναδέλφους του από τον ΛΑΟΣ «θα καταψηφίσω τα νέα μέτρα γιατί έχω τέσσερα παιδιά που θέλω να μείνουν στην Ελλάδα».

Νωρίτερα ο κ. Ροντούλης απέστειλε την εξής επιστολή παραίτησης προς τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο:

«προς την Αυτού Εξοχότητα

Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Λουκά Παπαδήμο

Εξοχότατε κ. Πρόεδρε,

Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις, θεωρώ την παραμονή μου στην κυβέρνηση ασύμβατη με την διαμορφωθείσα πραγματικότητα.

Συνεπώς, νιώθω υποχρεωμένος να προχωρήσω στην υποβολή της παραίτησής μου, διατηρώντας στο ακέραιο την εκτίμηση και το σεβασμό έναντι του προσώπου Σας.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, γεγονός που μου έδωσε τη δυνατότητα, έστω για βραχύ χρονικό διάστημα, να αγωνιστώ για την ανόρθωση του πρωτογενούς τομέα της ελληνικής οικονομίας από τη θέση του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ιδιαιτέρως δε μάλιστα για τον σκληρά εργαζόμενο κόσμο της κτηνοτροφίας.

Αθήνα, 10/2/2012

Με ανυπόκριτο σεβασμό

Αστέριος Ροντούλης»