Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Ευάγγελος Γεωργίου: “Καταγγέλω τους άνανδρους, τραμπούκους ότι προσπαθούν να με βλάψουν πολιτικά και φυσικά”

Με αυτή την σκληρή δήλωση του στο “Α.Π.” ο Δήμαρχος Τανάγρας κ. Ευάγγελος Γεωργίου κατήγγειλε αυτούς που με ανώνυμη καταγγελία στο Σ.Δ.Ο.Ε., τον κατηγορούν για παράνομο πλουτισμό, ενώ παράλληλα κατάθεσε εξώδικο διαμαρτυρία προς το Σ.Δ.Ο.Ε., (δημοσιεύεται παρακάτω), δηλώνοντας ότι επιθυμεί να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση, ζητώντας και τα έγγραφα με τα οποία στοιχειοθετείται η κατηγορία, ενώ επιφυλλάσεται παντός νομίμου δικαιώματός του.................
Ειδικότερα, σήμερα, 9-10-12 σε συνάντηση που είχαμε με τον κ. Γεωργίου για το θέμα του ελέγχου του από το Σ.Δ.Ο.Ε., μας τόνισε ότι παρόλο που δεν συναντήθηκε με τον Ειδικό Γραμματέα του Σ.Δ.Ο.Ε., για να του εξηγήσουν γιατί εγκαλείται, είναι σίγουρος ότι η ανώνυμη καταγγελία αφορά την παλιά ιστορία, πριν 5-6 χρόνια που κάποιοι τον είχαν κατηγορήσει ότι υπερτιμολόγησε την έκταση που αγοράστηκε από το Δήμο για κολυμβητήριο, για να αγοράσει κατόπιν από τον ίδιο αγοραστή με λιγότερα χρήματα κτήμα για τον γιό του. Η καταγγελία προκάλεσε τότε τον έλεγχο από Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, των οποίων το πόρισμα δεν βρήκε κάτι μεμπτό για τις ενέργειες του Δημάρχου. “...Ίσα – ίσα, οι επιθεωρητές βρήκαν ότι τα 7 εκ. δραχμές που αγοράσαμε με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου το κτήμα των 20 στρ. για κολυμβητήριο, ήταν μικρότερη της εμπορικής” σημείωσε ο κ. Γεωργίου επιδεικνύοντας το σχετικό δημόσιο έγγραφο των δημοσίων λειτουργών. “Η ίδια καταγγελία έχει γίνει και τώρα με μοναδικό σκοπό την πολιτική και φυσική μου εξόντωση” τονίζει στην δήλωση του ο κ. Γεωργίου η οποία έχει ως εξής: “Καταγγέλω τους άνανδρους, τραμπούκους που δεν μπορούν να με βλέπουν στη θέση του Δημάρχου και προσπαθούν την πολιτική και φυσική μου εξόντωση. Δηλώνω κατηγορηματικά, ότι σε καμία τράπεζα του εξωτερικού ή της χώρας μας δεν έχω ούτε ένα ευρώ παραπάνω απ' αυτά που δηλώνω στις δηλώσεις μου τόσο στην εφορία, όσο και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Απαιτώ άμεσα να χυθεί άπλετο φως για όλα τα περιουσιακά στοιχεία, δικά μου και της οικογενείας μου, τα οποία είναι όλα δηλωμένα αρμοδίως.

Στόχος της ζωής μου είναι, να βρω τους άνανδρους αυτούς τραμπούκους, οι οποίοι έχουν γίνει περιγέλαστοι στην κοινωνία, για να τιμωρηθούν όπως τους αξίζει.

Στους δημότες και πολίτες της ευρύτερης περιοχής, ΔΗΛΩΝΩ ότι τα λεγόμενά μου είναι η αλήθεια που θα λάμψει. Η πορεία και η παρουσία μου στο Δήμο είχε και έχει να κάνει μόνο με την πρόοδο και την ανάπτυξη”.
Εξώδικη Δήλωση – Διαμαρτυρία

Του Ευάγγελου Γεωργίου του Παρασκευά, Δημάρχου Τανάγρας

Προς

Το Γραφείο του Ειδικού Γραμματέα του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) Πειραιώς 207 και Αλκίφρονος 92.

Με έκπληξη και αγανάκτηση πληροφορήθηκα προσφάτως από τον ημερήσιο Τύπο για την εμπλοκή του ονόματός μου στη λίστα των προσώπων που ελέγχονται από το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος για παράνομο πλουτισμό κατόπιν καταγγελιών.

Με την παρούσα ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ, και με την επιφύλαξη παντός εν γένει δικαιώματός μου. Σας προσκαλώ ΑΜΕΣΑ, να μου γνωρίσετε αν υφίσταται τέτοιο δημόσιο έγγραφο, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το πρόσωπό μου ως ελεγχόμενο από την υπηρεσία σας.

Σε αυτή την περίπτωση να μου χορηγηθούν όλα εκείνα τα έγγραφα που δικαιολογούν την αναφορά του ονόματός μου σε αυτό καθώς και επίσημο αντίγραφο της τυχόν καταγγελίας μαζί με το έγγραφο για τον διαταχθέντα από την υπηρεσία σας έλεγχο. Σε κάθε δε περίπτωση Σας δηλώνω ότι επιθυμώ να χυθεί άπλετο φως άμεσα σε οποιοδήποτε έλεγχο τυχόν διενεργείται διότι πλέον αδυνατώ να ασκήσω τα καθήκοντα μου ως Δημάρχου Τανάγρας.


Σε περίπτωση που δεν μου χορηγηθούν τα ανωτέρω, θα αιτηθώ τη χορήγησή τους δια της δικαστικής οδού. Παράλληλα θα ασκήσω τα κατά Νόμο δικαιώματά μου για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψής μου.

Η πολιτική μου διαδρομή στην Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι απόλυτα διαφανής και για το λόγο αυτό οι συμπολίτες μου με τιμούν με την ψήφο τους επί πέντε τετραετίες. Οι προσπάθειες κάποιων να αμαυρώσουν κακόβουλα την εικόνα μου ως πολιτικού προσώπου και Δημάρχου και να δυσχεράνουν το έργο μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν θα ευοδωθούν.

Σε κάθε περίπτωση θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η ακριβής περιουσιακή μου κατάσταση, είναι αποτυπωμένη με πλήρη διαφάνεια στα πόθεν έσχες που έχω καταθέσει και είναι στη διάθεση των αρμόδιων ελεγκτικών Αρχών.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλεται να επιδώσει νομίμως την παρούσα αντιγράφοντας την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης του – προς τον κ. Ειδικό Γραμματέα του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος , οδός Πειραιώς 207 και Αλκίφρονος 92, προς γνώση του και για τις νόμμες συνέπειες.

Αθήνα 8 Οκτωβρίου 2012

Ο εξωδίκως δηλών