http://www.autogreeknews.gr/
Οι δείκτες κατεύθυνσης που έχουν όλα τα οχήματα ή αλλιώς τα γνωστά σε όλους φλας, έχουν σκοπό να προειδοποιούν τους υπόλοιπους οδηγούς ή τους πεζούς ότι το όχημα θα εκτελέσει κάποιο ελιγμό, δηλαδή να στρίψει δεξιά ή αριστερά. Έτσι ο οδηγός που βρίσκεται πιο πίσω και βλέπει το προπορευόμενο όχημα να βγάζει φλας προετοιμάζεται να επιβραδύνει ή να κάνει κάποιο ελιγμό και να έχει την προσοχή του.
Διαβάστε ακόμη: Φλας ή αλάρμ πριν το παρκάρισμα;
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ ο oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των λoιπών χρηστών της oδoύ, oι oπoίoι κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταχύτητά τoυς. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα ακόλoυθα σήματα με τo χέρι.
Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 80 ευρώ. Παράλληλα, αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί όχημα, το οποίο δεν είναι εφοδιασμένο με τους προβλεπόμενους φωτεινούς δείκτες κατεύθυνσης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 150 ευρώ.
Διαβάστε ακόμη: Πως να ελέγξεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μόνος σου
Ωστόσο, όλοι παρατηρούμε καθημερινά στους δρόμους ότι πάρα πολλοί οδηγοί κάνουν ελιγμούς χωρίς να βγάζουν φλας, είτε κινούνται σε αυτοκινητόδρομο ή στους δρόμους των πόλεων. Έτσι έχει τύχει πολλές φορές το προπορευόμενο όχημα να επιβραδύνει για να στρίψει χωρίς να έχει ανάψει φλας και ο οδηγός που ακολουθεί να ξαφνιάζεται και να προσπαθεί να αποφύγει τυχόν σύγκρουση.