Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Φοιτήτρια από το Μάτι σε Πολάκη: «Δεν ξέρεις τη μυρωδιά από 99 καμένες σάρκες»

https://piraeuspress.gr/hellas/273571/fititria-apo-to-mati-se-polaki-den-xeris-ti-myrodia-apo-99-kamenes-sarkes/?fbclid=IwAR3-OQn2w5-v-xFyltQ9y3Kj-xDN2EZ0pjceXt6RkUFhViomPEqVOSquzvM

Απάντηση στον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη έδωσε μέσω του Realfm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή η 21χρονη φοιτήτρια και μέλος της ομάδας νέων πυρόπληκτων περιοχών Αφροδίτη Χατζηαναστασιάδη.

«Υπάρχει απίστευτη οργή, προφανώς δεν περιμένω καμία απάντηση από τον κ. Πολάκη. Δεν υφίσταται ως άνθρωπος. Δεν υπάρχει ανεβάζω στο διαδίκτυο σαν ένας ανώριμος έφηβος που το ανακαλύπτει πρώτη φορά, λόγια απερίσκεπτα και τόσο προσβλητικά απέναντι σε 99 θύματα όταν δεν ξέρεις τη μυρωδιά από 99 καμένες σάρκες. Από εδώ και μπρος, οτιδήποτε μας ενοχλεί θα έχει απάντηση”, δήλωσε η Αφροδίτη Χατζηαναστασιάδη.

«Είδα να με χλευάζουν με αυτόν το χυδαίο τρόπο. Μας ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, έλεγα θέλω να βγω έξω να τα σπάσω όλα, τι χαζή που είμαι, γιατί ήμουν ήρεμη και ειρηνική; Πλέον δεν θα πέσει καρφίτσα κάτω. Αυτός ο άνθρωπος ειρωνεύτηκε την εντολή εκκένωσης που δεν έδωσε η κ. Δούρου και η οποία εμένα μου κόστισε 99 ανθρώπους. Η υπομονή εξαντλήθηκε, θα πρωτοστατήσουμε σε πιο ενεργές δράσεις», πρόσθεσε.

Παράλληλα, η 21χρονη Αφροδίτη υπογράμμισε ότι «μετά από τρεις μήνες είμαστε στο κενό και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει την αγωνία αυτών των ανθρώπων. Βίωσα το συναίσθημα να χαιρετάω το σπίτι μου και να λέω ζήσαμε πολύ ωραία χρόνια εδώ».

Τέλος, αναφερόμενη στην διαμαρτυρία των κατοίκων στον 36ο Μαραθώνιο της Αθήνας τόνισε ότι «στο μαραθώνιο είχε έρθει ομάδα να μας επιβλέπει, αυτό μου προκάλεσε μεγάλο αίσθημα ανελευθερίας. Ήμασταν γιαγιάδες, παππούδες, μικρά παιδάκια χέρι- χέρι, ο ένας δίπλα στον άλλον και δίπλα μας είχαμε ανθρώπους με περίστροφα και γκλοπ. Είναι προσβλητικό. Την οργή και το θυμό που είχαμε μέσα μας την εκφράσαμε με χειροκροτήματα στους αθλητές».