Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ 3Η Ε.Π. ΕΥΒΟΙΑΣ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1. Α΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

08.15΄- 10.00΄: Αίθουσα Εκδηλώσεων - Θεωρητικό πλαίσιο

08.15΄- 09.00΄: Χαιρετισμοί
Παλιαλέξης Ηλίας, Μ.ΕD., Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας,                        
Συρίμης Γεώργιος, Διευθυντής Αθμιας Εκπαίδευσης Ευβοίας,                                                                                            Ορφανός Πέτρος Σχ. Σύμβουλος 1ης Ε.Π. Ευβοίας,                                                                                                                                        Λαμπίτση Βασιλική, Σχ. Σύμβουλος 2ης Ε.Π.  Ευβοίας,                                                                                                                                 Αυξωνίδης Άρης Πρόεδρος Συλλόγου Δ/Ν Χαλκίδας
09.00΄- 09.30΄ : (Εν)Διαφέρον και μάθηση: με αφορμή δύο εμπειρίες, Αναγνώστου Ηλίας, Προϊστάμενος Επ. Παιδαγωγικής καθοδήγησης Στ. Ελλάδας
09.30΄- 10.00΄ : Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ως προϋπόθεση της ποιότητας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,    
Δρ. Δημήτριος Μητάκος, Σχ. Σύμβουλος 3ης Ε.Π. Ευβοίας
10.00΄- 10.30΄ : Αναστοχαστικός δάσκαλος- προσωπική θεωρία και καλές πρακτικές, Γ. Φλουρής, Καθηγητής Φιλοσοφικής Σχολής Παν. Αθηνών
10.30΄- 11.00΄: Διάλειμμα

2. Β΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 11.00΄- 13.30΄: Βιωματικά Εργαστήρια – Ομάδες Εργασίας

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ/ΩΡΑ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ/ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
1
11:00-13:30
ΑΡΕΤΗ  ΚΥΠΡΑΙΟΥ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ M.Ed
Ενίσχυση της Aυτοεκτίμησης των μαθητών και εκμάθηση  Δεξιοτήτων Επικοινωνίας

2
11:00-13:30
Α. ΔΕΝΙΟΖΟΣ, Δ. ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, Επιστημονικοί     Συνεργάτες του Προγράμματος
Τεχνικές δραματοποίησης - ηχοποίησης κειμένων και οπτικού υλικού. Πρακτικές εφαρμογές για την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία
3
11:00-13:30
Ε. ΓΚΟΝΕΛΑ,  ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ  ΠΕ (Γενικής και Ειδικής   Αγωγής) ε.τ. και Επιστημονική  Συνεργάτιδα του Προγράμματος
Μαθησιακές δυσκολίες:   Γενικές και Ειδικές (δυσλεξία) Συμπτώματα- Δείγματα- Δυσκολίες,                                 Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αντιμετώπισης                               Ο ρόλος του εκπαιδευτικού – Μελέτη περίπτωσης
4
11:00-13:30
Δρ. ΧΡ. ΓΛΕΝΗ, Επιστημονική Συνεργάτιδα του  Προγράμματος
Τ. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ε.τ. και Επιστημονική           Συνεργάτιδα του Προγράμματος
«Γραπτός λόγος»: από την πρόταση στο κείμενο

5 (Α)
11:00-12:15
ΓΕΡΑΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΔΡ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 2ΟΥ Δ.Σ. ΨΑΧΝΩΝ
Η Σχολική Θεατρική Παράσταση ως εργαλείο παραγωγής Γραπτού λόγου
6 (Α)
11:00-12:15
ΔΑΣΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, Μ.Α.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 7ΟΥ Δ.Σ. ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων στην ικανοποίηση αναγκών των μαθητών
7 (Α)
11:00-12:15
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, 
Υπ. Διδάκτορας Παν. Ιωαννίνων
Δ/ΝΤΗΣ 11ΟΥ Δ.Σ. ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Το Παιδικό Λογοτεχνικό βιβλίο στο Σχολείο:Προτάσεις για μια δημιουργική ανάγνωση
8 (Α)
11:00-12:15
ΚΑΡΛΑΤΗΡΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ, ΔΡ
Δ/ΝΤΡΙΑ 18ΟΥ Δ.Σ. ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Οι συνεικόνες στο Ανθολόγιο των λογοτεχνικών κειμένων-η συγγυμνασία νου και αισθήσεων
5 (Β)
12:15-13:30
ΚΟΥΣΚΟΥΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, Μ.ED.,
ΔΑΣΚΑΛΑ 11ΟΥ Δ.Σ. ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Μουσείο και Σχολείο:η αξιοποίηση της εκπαιδευτικής μουσειοσκευής στη μαθησιακή διαδικασία
6 (Β)
12:15-13:30
ΜΠΙΣΜΠΙΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 3ΟΥ Δ.Σ. ΨΑΧΝΩΝ
Διαδίκτυο και Διδασκαλία
7 (Β)
12:15-13:30
ΠΑΠΑΣΗΦΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ ΝΕΛΕ
ΔΑΣΚΑΛΟΣ Δ.Σ. ΤΡΙΑΔΑΣ
"Η αφήγηση παραμυθιών - ιστοριών ως αφορμή για μια χαρούμενη τάξη: Οργάνωση, προετοιμασία, τεχνικές αφήγησης και εργασίες μαθητών"
8 (Β)
12:15-13:30
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
ΔΑΣΚΑΛΑ Δ.Σ. ΑΝΘΗΔΟΝΑΣ
Τεχνική Προπαιδειών: Ευχάριστος και ξεκούραστος τρόπος εκμάθησης προπαιδειών για όλους τους μαθητές, και για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

3. Γ΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

13.30΄- 14.00΄: Αίθουσα Εκδηλώσεων –  Σύνοψη, Συμπεράσματα