Δεν έχουμε τίποτα με την επένδυση, κάθε άλλο, ωστόσο γεννά ερωτήματα το γεγονός, οτι η ανακίνηση του θέματος από τον κο Θηβαίο έρχεται σε μία περίοδο που η κυβέρνησή του, συζητά με Ρώσους και Αμερικανούς για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΕΝΟΣΕ.
Διαβάσαμε σχετικά δημοσιεύματα οτι η επένδυση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους εάν συνδυαστεί με τη συμμετοχή τους στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Επίσης η προοπτική αυτή, υποστηρίζουν ορισμένοι, θα «παρασύρει» και τον διαγωνισμό πώλησης της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών τώρα προγραμματίζεται να συμπέσει με εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το ερώτημα λοιπόν δεν είναι άλλο από το πως είναι δυνατόν να οδεύουμε προς την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κοινοβουλευτικός ή κοινοβουλευτικοί να ενδιαφέρονται για κάτι που προφανώς σε σύντομο χρονικό διάστημα (αν δεν παρουσιαστούν εμπλοκές) θα περάσει σε χέρια ιδιωτών, που θα αποφασίσουν το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας;
του Νάσου Γεωργίου