Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Ελπίδες από Μουλκιώτη για μετατροπή του Οργανισμού Κωπαϊδας σε νομικό πρόσωπο στα πρότυπα του ΟΑΔΥΚ


Την ολοκλήρωση της μελέτης που ήδη έχει ανατεθεί για λογαριασμό της περιφέρειας Στερεάς αναμένει η περιφερειακή ενότητα προκειμένου να πάρει σάρκα και οστά ο νέος οργανισμός κωπαίδας που θα είναι αρωγός στις προσπάθειες των αγροτών.

Ο αντιπεριφερειάρχης Βοιωτίας κ. Γιώργος Μουλκιώτης δήλωσε στο Star πάντως πως η περιφέρεια Στερεάς ελπίζει σε ένα οργανισμό στα πρότυπα του ΟΑΔΥΚ της Κρήτης... Μακάρι!