Η επίμαχη απόφαση θέτει τέλος στις πληρωμές του Δημοσίου από τα ταμεία των Εφοριών, ενώ διευκολύνεται παράλληλα η διαδικασία ελέγχου και συμψηφισμού των οφειλών των δικαιούχων προς την Εφορία ή τα ασφαλιστικά Ταμεία.
Σύμφωνα με την απόφαση, η διαδικασία πληρωμής των δημοσίων δαπανών θα ξεκινά και θα ολοκληρώνεται από μία υπηρεσία, με κατάργηση γραφειοκρατικών διαδικασιών.
Παράλληλα, εκτιμάται ότι με τον τρόπο αυτόν θα επιταχυνθεί η διαδικασία πληρωμών από το Δημόσιο.
Πηγή:skai.gr