Την αντίδραση των αστυνομικών προκαλεί η μετατροπή των φυλακών του Δομοκού σε υψίστης ασφαλείας και η κράτηση σε αυτές τρομοκρατών και βαρυποινιτών.
Με δηλώσεις τους τονίζουν πως η Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε τόσο αυξημένο φόρτο εργασίας, λόγω έλλειψης προσωπικού και μέσων.
Την ίδια ώρα ο δήμαρχος του Δομοκού και πρώην ανώτατος αξιωματικός της αστυνομίας Στέλιος Σύρος καλεί την πολιτεία να λάβει αυστηρά μέτρα φρούρησης του σωφρονιστικού καταστήματος.
Πάντως οι κάτοικοι του Δομοκού, δεν ανησυχούν.