Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΟΥΛΚΙΩΤΗ

Με την λήξη της θητείας μου ως Αντιπεριφερειάρχης, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους πολίτες της Βοιωτίας για τη συμπαράσταση, τη στήριξη, την κατανόηση και τη γόνιμη κριτική τους.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη, τους Αντιπεριφερειάρχες, τους Περιφερειακούς Συμβούλους, τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής καθώς επίσης τα στελέχη και τους υπηρεσιακούς παράγοντες, που συνέβαλαν να πετύχουμε με συλλογική δουλειά, να παραχθεί ένα σοβαρό και ουσιαστικό έργο, με απόλυτη διαφάνεια και δημόσιο έλεγχο.

Σε όλη μου τη ζωή και στη θητεία μου εδώ, στην Περιφέρεια, διδάχτηκα να παλεύω για το αύριο.

Παράλληλα έδωσα τις δυνάμεις μου για την επίλυση των προβλημάτων του σήμερα.

Στο αύριο λοιπόν, θα είμαι παρών, με όλες μου τις δυνάμεις και με πρωταρχικό στόχο, την ευημερία των ανθρώπων της εργασίας και της κοινωνίας της Βοιωτίας.