Για «πλοία που αποτελούν εστίες κινδύνου, με ανειδίκευτο και μη έμπειρο προσωπικό που επιλέγεται λόγω των χαμηλών μισθοδοσιών, κατασκευής δυσανάλογης αυτής που αρμόζει στην γραμμή Πάτρα-Ιταλία, με τον επιβάτη να αποτελεί πλέον κέρδη για τα μονοπώλια που έχουν δημιουργηθεί στην Αδριατική», μίλησε στο «patrastimes.gr», το μέλος του Δ.Σ της Ομοσπονδίας Φορτηγών Διεθνών Μεταφορών, Γιώργος Πασπάτης, τονίζοντας, ότι «στο βωμό του κέρδους, η ποιότητα και η ασφάλεια υποβαθμίστηκε, με τα δραματικά τελευταία γεγονότα με το Norman Atlantic, να αποτελούν την τραγική επιβεβαίωση»...
Ο κ.Πασπάτης, επιβεβαίωσε ότι πολλοί οδηγοί κοιμούνται στις καμπίνες των φορτηγών στα γκαράζ των πλοίων, παρόλο που με κάθε εισιτήριο αντιστοιχεί και η καμπίνα τους, γιατί όπως ανέφερε, είναι δύσκολο τρία-τέσσερα άτομα, να ησυχάσουν και να ξεκουραστούν.
Σε ερώτημα μας γιατί το πλήρωμα το επιτρέπει, αφού οι κανόνες της ναυσιπλοίας απαγορεύουν την είσοδο επιβατών στα γκαράζ, όσο το πλοίο είναι εν πλώ, απάντησε: «Ευθύνονται οι οδηγοί στον ίδιο βαθμό με τα πλήρωμα, που είτε κάνει τα στραβά μάτια, είτε δεν έχει την απαιτούμενη γνώση. Ξέρουν και οι δύο πλευρές τον κίνδυνο και σήμερα ο κλάδος μας πληρώνει βαρύ τίμημα, με συναδέλφους μας επιβάτες του Norman Atlantic, που δεν έχουν δώσει σημεία ζωής και με τις περιουσίες εκατομμυρίων ευρώ που κάηκαν στο φλεγόμενο πλοίο».
Τέλος το μέλος του Δ.Σ της Ομοσπονδίας Φορτηγών Διεθνών Μεταφορών, κατήγγειλε ότι το υπουργείο έχει αδιαφορήσει στις κατ’ επανάληψη παρεμβάσεις της Ομοσπονδίας για την επίλυση όλων αυτών των ζητημάτων, σχολιάζοντας ότι «οι τραγωδίες θα συνεχιστούν», αν δεν σταματήσει η ασυνεννοησία των αρμοδίων παραγόντων, αφού υπάρχουν ανάλογα πλοία που μεταφέρουν μέχρι και 1.300 άτομα.
ΠΗΓΗ