Ήδη «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο.
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκινά φέτος η επικοινωνιακή δράση του Υπουργείου Τουρισμού (ΥΠΟΤ), για τη νέα τουριστική χρονιά (2014), τόνισε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη σε συνέντευξη τύπου. Όπως είπε, ήδη από το Σεπτέμβριο, «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο διαδίκτυο.
Στην εναρκτήρια ομιλία της, η υπουργός με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων,ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.
protothema.gr