Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Τάσος Καμούτσης: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Θηβαίων



Γεννήθηκα στην Ελλοπία με καταγωγή από το Βάγια Θηβών. Μετά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο χωριό μου και την ολοκλήρωση των σπουδών στην δευτεροβάθμια στο 1ο Γυμνάσιο και Λύκειο Θηβών εισήχθηκα και αποφοίτησα από την Ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών. Ολοκλήρωσα την υπηρεσία υπαίθρου (Αγροτικό) στα Λεύκτρα και το Μελισσοχώρι Θηβών. Ολοκλήρωσα την ειδικότητα μου ξεκινώντας από το Νοσοκομείο της Θήβας σε αυτό της Χαλκίδας.

Δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά ως Ιατρός Γενικής Ιατρικής στην πόλη των Θηβών και ασκώ επίσης και τα καθήκοντα του Ιατρού εργασίας στον όμιλο Βιοχάλκο, στον όμιλο ΙΝΤΕΡΜΠΕΤΟΝ και άλλες μικρές εταιρίες. Εκλέχθηκα το 2002 Νομαρχιακός Σύμβουλος Βοιωτίας.

Με πλούσια δράση στο χώρο του πολιτισμού, του αθλητισμού και του εθελοντισμού. Το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου είναι συνειδητά αφιερωμένο στον Άνθρωπο και ειδικά στον αδύναμο, στην Επιστήμη, στον Αθλητισμό, στον Πολιτισμό και τον εθελοντισμό

Από το 2014 έχω εκλεγεί Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο μας και έχω υπηρετήσει τον θεσμό από τη θέση του Προέδρου της ΔΗΚΕΘ βάζοντας τα θεμέλια για τον εκσυγχρονισμό του Κινηματογράφου και την επανασύσταση της Φιλαρμονικής του Δήμου μας.

Εκπροσωπώ ως αναπληρών τον Δήμαρχο στην πόλη μας στο ΕΔΔΥΠΠΥ, είμαι μέλος του ΟΚΑΝΑ Βοιωτίας, μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και από το 2017 Αντιδήμαρχος Θηβών με αρμοδιότητες την Υγεία, υπεύθυνος Αντιδήμαρχος του Αυτοτελούς Γραφείου Πρόνοιας, Αθλητισμού και Πολιτισμού και με αρμοδιότητες στην ΔΕ Θίσβης.

Επίσης έχω εκλεγεί από το 2014 και είμαι μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων της Στερεάς Ελλάδας.

Διεκδικώ την ψήφο σας στις εκλογές της 26ης του Μάη για τον Δήμο Θηβαίων ως υποψήφιος στον συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Αναστασίου.

Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και αυτοκριτικής ζητώ και πάλι την στήριξή σου.

Η μοναδική υπόσχεση που πηγάζει από την ψυχή μου είναι ότι θα συνεχίσω να είμαι δίπλα σου και να παλεύω δίνοντας όλες μου τις δυνάμεις για να προκόψουμε όλοι μαζί σ’ αυτό το τόπο και να κάνουμε το μεγάλο άλμα στο μέλλον. Χωρίς να αλλάξω κανένα από τα στοιχεία του χαρακτήρα μου.

Η εμπιστοσύνη σου είναι πρώτα πολλά μεγάλη τιμή για μένα και ένα βάρος ευθύνης απέναντι σου.

Δεν είμαι σε καμία περίπτωση κάτι το διαφορετικό από εσένα. Έχω τα ίδια όνειρα με εσένα, αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα με εσένα και δεν περιμένω να υπάρξει κάτι καλύτερο για τον τόπο μας χωρίς εσένα.