Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

O Αποστόλης Δαγδελένης, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Γρηγόρη Παπαβασιλείου για τον Δήμο Θηβαίων


Φίλες και Φίλοι, πολίτες του Δήμου Θηβαίων.

Στη ζωή καλούμαστε να απαντήσουμε σε προκλήσεις και διλλήματα.
Η δύσκολη καθημερινότητα, σε συνδυασμό με την ανασφάλεια του αύριο και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, μας αφήνουν αδιάφορους για τον τόπο, την πόλη, το χωριό, την γειτονιά μας.
Αποτέλεσμα, κάποιοι άλλοι να διαχειρίζονται και να αποφασίζουν για την ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας.
Οι αυτοδιοικητικές εκλογές το Μάιο του 19 είναι μία πρόκληση για τον καθένα από μας. Δημιουργούνται οι προσδοκίες για ένα νέο ξεκίνημα, μια επανεκκίνηση για τον Δήμο Θηβαίων και δημιουργούν την ελπίδα ότι κάτι καινούργιο θα προκύψει, που θα αλλάξει πρόσωπα και καταστάσεις.
Το προηγούμενο διάστημα ήμουν αποδέκτης προτάσεων για να συμμετέχω στις εκλογές.
Η αγάπη για τον τόπο μου δεδομένη.
Η παρουσία και η συμμετοχή μου στα κοινά μέσα από συλλογικότητες, γνωστή από παλιά !!!
Το μεράκι μου να προσφέρω στην πολιτιστική αναβάθμιση της περιοχής αποδεδειγμένο !!!
Το δίλημμα ήταν, αν αυτό που θα διαμορφωθεί εκφράζει το καινούργιο.
Αν είναι μια πρόταση ολοκληρωμένη, που ως ομάδα μπορεί να σηκώσει τον Δήμο μας ψηλά.
Η προσέγγιση από τον Γρηγόρη Παπαβασιλείου και τους συνεργάτες του,
η δίψα που έχουν για προσφορά στον τόπο μας, η διάθεση για την ανασυγκρότηση του Δήμου και η πίστη τους για αυτό που έχουν να δώσουν, για το αύριο των συμπολιτών μας, και ιδιαίτερα των νέων, δεν μου άφησε κανένα δίλημμα.
Πιστεύω τόσο στον Γρηγόρη Παπαβασιλείου ως επικεφαλή, όσο και στα υπόλοιπα μέλη που συγκροτούν τον συνδυασμό, ότι είναι η μόνη αξιόπιστη λύση για την επόμενη μέρα του Δήμου μας.
Θα είμαι μαζί τους στον κοινό αυτόν αγώνα, θέτοντας στην διάθεση των συμπολιτών μου και στην κρίση τους, την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Θηβαίων με το συνδυασμό " Ο πολίτης στο κέντρο".
Ο έμπειρος αυτοδιοικητικός Γρηγόρης Παπαβασιλείου, ξεχωρίζει για το ήθος, την αγωνιστικότητα, την συνέπεια, την αγάπη του για τον τόπο, και το πάθος του για την ανάπτυξη του Δήμου μας.
Νομίζω ότι αξίζει να τολμήσουμε το καινούργιο και να εμπιστευτούμε νέα πρόσωπα !!!

Αποστόλης Λεων. Δαγδελένης
Απόστρατος Αξιωματικός Π.Ν
Πρόεδρος Κέντρου Θηβαϊκού Πολιτισμού (ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ.)