Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

ΣΚΛΗΡΗ επίθεση του Παρθένιου Βεζυρέα για τους κηφήνες με τα “ιερατεία”: “Αδελφοί ανοίξτε τα ΑΜΠΑΡΙΑ για να ΦΑΕΙ ο κοσμάκης! Σηκωθείτε Παπάδες και Δεσποτάδες από τις καρέκλες…”


http://www.makeleio.gr/?p=396252
Ο Παρθένιος Βεζυρέας αναστάτωσε το facebook με το άρθρο που πόσταρε στο προφίλ του για τους ιερωμένους με τις στολές, τα αυτοκίνητακαι τα χιλιάδες ευρώ… Χαμός από likes και σχόλια . Δείτε εδώ

“Πέρασαν δεκαπέντε μέρες και με το ζόρι προσπαθώ να μην μιλήσω…..ΦΩΤΙΑ……..

Η φωτιά όμως δεν είναι μόνο οι φλόγες που καινε σπίτια και περιουσίες…….

Η φωτιά είναι αυτή που καιει την ψυχή σου Ελληνα………

Με κάνατε να ντρέπομαι που κυκλοφορώ στο δρόμο και μου φωνάζει ο κόσμος και με ρωτά…τι να πω;

ΟΧΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ;;;;;;;

Εσείς αδελφοί μου ιερωμένοι θα επρεπε να ντρέπεστε….που έχετε βήμα και φωνάζετε…..που έχετε στολες και αυτοκίνητα…..που έχετε ναους και μοναστήρια με χιλιάδες ευρω περιουσία….που έχετε ,έχετε,έχετε…και δεν φτάνει που έχετε δεν χορταίνετε κιόλας!!!!

Που είναι η αγάπη και η συμπόνοια στο δοκιμαζόμενο ελληνα;

Γιατί κανενα μοναστήρι δεν ανοιξε τις πύλες του όπως περηφανευόσαστε ότι εκανε στην επανάσταση να στεγάζει τις εκατοντάδες οικογένεις που καθημερινά ξεσπιτώνονται γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το νοίκι;;;;;

Φταίει η κυβερνηση της Αριστεράς ;;;

Φταίει η κυβέρνηση που δεν είναι καλή γιατί δεν σας άφησε να την ορκίσετε;;;γιατι δεν πούλησε ψήφους μέσα από τα βαρύγδουπα προεκλογικά σας κηρυγματα στους ναούς;;;;

ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΑΔΕΛΦΟΙ……Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ…ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ ΠΑΠΑΔΕΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ……..ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ…

Κι εγω αληθεια σας λέω από σήμερα δεν θα ντρέπομαι…..

Γιατί κι εγω υποφέρω…..

Γιατί κι εγώ μισθό και δουλειά δεν έχω……

γιατί κι εγω δεν έχω να πληρώσω το νοίκι μου……

γιατί κι εγώ στολές δεν έχω να φοράω ……

γιατί κι εγώ εχω γονείς συνταξιούχους………

γιατί πανω απ’όλα εχω ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΘΕΟ

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΧΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ

Συγχωρέστε με…..”

+ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ