Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Βοιωτία: Δάκρυα στην Θήβα για τον θάνατο οδηγού στο τιμόνι!


ΦΩΤΟ από viotianews.gr
Η οικογένειά του, τον περίμενε να επιστρέψει από τη δουλειά - Ένα τηλεφώνημά όμως, βύθισε τους πάντες στο πένθος...

Όλα έγιναν χθες το βράδυ (11-12-2013) σε δασική έκταση κοντά στην Θήβα. Ο άτυχος άντρας ήταν στο αυτοκίνητο και επέστρεφε στο σπίτι του. Δυστυχώς όμως κάτω από άγνωστες συνθήκες, το όχημα του βγήκε από τον δρόμο και έπεσε με δύναμη πάνω σε ένα δέντρο.

Σύμφωνα με το viotianews.gr, περαστικοί σταμάτησαν στο σημείο και διαπίστωσαν πως ο άτυχος οδηγός δεν είχε τις αισθήσεις του.

Αμέσως τον μετέφεραν με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο της Θήβας. Λίγα λεπτά αργότερα, η οικογένεια του άκουσε από τα χείλη των γιατρών την δυσάρεστη είδηση για τον άνθρωπο τους μιας και δεν κατάφερε να κρατηθεί στην ζωή...