Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Τους πρώτους 37 υποψήφιους με το συνδυασμό του ανακοίνωσε ο Γιώργος Αναστασίου

http://www.radiothiva.gr

Αγαπητές συμπολίτισσες, αγαπητοί συμπολίτες,

Στην απόφασή μου να κατέλθω στις επικείμενες Εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Θηβαίων, κυρίαρχο κίνητρο υπήρξε η αγάπη μου για τον Δήμο μας και το ανιδιοτελές ενδιαφέρον μου για τον τόπο όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και δραστηριοποιούμαι.

Αναγνωρίζοντας τα θετικά όλων των προηγούμενων Δημοτικών Αρχών και φυσικά και της απερχόμενης, δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει ότι ο Δήμος της Θήβας, ουδέποτε ανήκε στις προτεραιότητες της Κεντρικής Διοίκησης, με αποτέλεσμα την απαξίωσή του και την υποβάθμισή του σε όλα τα επίπεδα, ένας Δήμος με τεράστιες δυνατότητες. 

Το κλείσιμο και η υποβάθμιση δημόσιων υπηρεσιών, η υπολειτουργία του νοσοκομείου, η απώλεια της αίσθησης ασφάλειας των πολιτών λόγω της αυξανόμενης εγκληματικότητας, η ανεργία, ο μαρασμός του πρωτογενούς τομέα, είναι μία πραγματικότητα που υποδεικνύει ένα ζοφερό μέλλον για τον Δήμο μας.

 Η ανησυχία και η αγωνία όμως για την τύχη του τόπου μας και συνεπακόλουθα για την τύχη που επιφυλάσσει το μέλλον για τα παιδιά μας και τις νέες γενιές δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιό μου. 

Είναι η ίδια η αγωνία που οδήγησε συμπολίτες μας να στηρίξουν την προσπάθειά μου και την απόφασή μου για την δημιουργία μίας Δημοτικής Παράταξης, χωρίς τις αγκυλώσεις του παρελθόντος, με όραμα και με διεκδικητικά χαρακτηριστικά, αποτελούμενη από στελέχη με αποτύπωμα και σημαντική διαδρομή στον χώρο της Αυτοδιοίκησης, νέες και νέους που ενεργά στρατεύονται στην πορεία αναγέννησης του Δήμου Θηβαίων, εκπρόσωπους φορέων, επιστήμονες και επιτυχημένους επαγγελματίες.


 Έχω την τιμή να παρουσιάσω τους συμπολίτες μας, οι οποίοι μεταξύ και άλλων υποψηφίων, θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Παράταξης «ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ», στον κοινό αγώνα για την δημιουργία του Δήμου της ανάπτυξης, της δημιουργίας, του Δήμου όλων των Πολιτών.