Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Είδωλο των '80s ζει μοναχικά σε χωριό της Καλαμάτας!


Ένας από τους πιο αγαπημένους πρωταγωνιστές και σeξ σύμπολ της δεκαετίας του '80 και του '90
,τον τελευταίο καιρό ζει αποτραβηγμένος σε ένα χωριό της Καλαμάτας, κάνοντας αγροτικές ασχολίες.

Ο λόγος για τον Πάνο Μιχαλόπουλο, που- εκτός από το κτήμα του στην Παλλήνη - τον τελευταίο καιρό ζει στο χωριό Μικρομάνη, 8 χιλιόμετρα από την Καλαμάτα, και ασχολείται με τα κτήματα που του άφησε ο πατέρας του.

Ο 67χρονος ηθοποιός τονίζει ότι πλέον έχει βρει την ηρεμία του και δεν επιθυμεί να ασχοληθεί ξανά με την υποκριτική.

"Δεν με ενδιαφέρουν οι προτάσεις που μου κάνουν. Δεν έχουν σχέση με τον Πάνο Μιχαλόπουλο που εγώ έχω μέσα μου. Αποφεύγω τα πάντα. Χαίρομαι όταν περπατάω στον δρόμο και με πιάνουν μικροί και μεγάλοι και μου λένε: μεγαλώσαμε με σένα. Αυτή είναι η παρακαταθήκη μου" δήλωσε στην εφημερίδα «Freddo».

Όπως λέει, δεν τον ενδιαφέρει να δουλέψει στην τηλεόραση, ούτε και στο θέατρο ενώ οι ασχολίες στα κτήματα είναι τόσες πολλές που "δεν βρίσκω κενές ώρες για να γευτώ την προσωπική μου ζωή".
Πηγή: news.gr