Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Κοιτάξτε πως κατάντησαν τον κόσμο τα μέτρα τους… [φωτο]

Στη θέα της φωτογραφικής μηχανής κρύβει το πρόσωπό του και μου φωνάζει «Δεν ήμουν έτσι …Δεν θέλω να με δουν τα παιδιά μου». Ο καλοντυμένος με το σακάκι και τη γραβάτα κύριος, ψάχνει «σα κύριος» στα σκουπίδια για ένα κομμάτι ψωμί. «Έτσι μας καταντήσανε παλικάρι μου» μου λέει.
Το σκηνικό επαναλαμβάνεται κάθε μέρα. Η ώρα κοντεύει τρεις. Οι πωλητές στη λαϊκή μαζεύουν σιγά σιγά τους πάγκους και μαζί με αυτούς ό,τι δεν κατάφεραν να πουλήσουν.
Στην απέναντι γωνία πιάνει το μάτι μου έναν ψιλόλιγνο κοστουμαρισμένο άνδρα κοντά στα 70. Σκυμμένος πίσω από το φορτηγό κρατά μία σακούλα και ρίχνει γρήγορα γρήγορα μέσα, ότι φύρα έχει πετάξει ο παραγωγός. Κάθε φορά στην «παρέα» προστίθενται και νέα πρόσωπα.
Ξέρουν τι ώρα περνά το απορριμματοφόρο του δήμου και τρέχουν να προλάβουν πριν από αυτό να μαζέψουν ντομάτες, μελιτζάνες κανένα φρούτο, οτιδήποτε μπορεί να έχει θέση στο μεσημεριανό τραπέζι.