Εκατοντάδες είναι οι προσφυγές στον Συνήγορο του Καταναλωτή αλλά και στα δικαστήρια κατά εισπρακτικών εταιριών, οι οποίες πιέζουν τους δανειολήπτες από το... τηλέφωνο ασκώντας διαρκή ψυχολογική πίεση.
Η απόφαση του εφετείου αφορά καταναλωτή που είχε πάρει δάνειο 25 χιλιάδων ευρώ, με εξόφληση σε 48 μήνες. Όταν καθυστέρησε την καταβολή των τριών τελευταίων δόσεων συνολικού ύψους 1.865 ευρώ, η τράπεζα ανέθεσε την είσπραξη σε εταιρία, η οποία άρχισε τα τηλεφωνήματα και τις ενοχλήσεις όχι μόνο του ίδιου αλλά και συγγενικών του προσώπων.
Διαβάστε περισσότερα »