Δεν φοράμε ζώνη , οδηγούμε ακόμη και αν έχουμε πιει αλκοόλ...
. Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διεξήχθη σε 11 ευρωπαϊκές χώρες και φέρνει στο φως τις κακές συμπεριφορές των αυτοκινητιστών.
Σύμφωνα με έρευνα, οι Γερμανοί και οι Σουηδοί είναι λάτρεις της ταχύτητας, οι Έλληνες είναι απείθαρχοι και παρορμητικοί στο τιμόνι, ενώ τα smartphone είναι πανταχού παρόντα στις τέσσερις γωνίες της ηπείρου.
Την ώρα που η συζήτηση για τη μείωση του επιτρεπόμενου ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 80 χλμ στις εθνικές οδούς προκαλεί οργή στη Γαλλία, ο μη σεβασμός των ορίων φαίνεται να είναι μια ευρέως διαδεδομένη πρακτική, σύμφωνα με το πέμπτο ευρωπαϊκό βαρόμετρο του Fondation Vinci Autoroutes για την υπεύθυνη οδήγηση.
Έτσι, το 89% των Ευρωπαίων που ερωτήθηκαν ομολογούν ότι ξεπερνούν τα όρια.
Οι Έλληνες οδηγοί όμως εμφανίζονται ως οι πλέον απείθαρχοι της Ευρώπης: σχεδόν οι μισοί (49%) δηλώνουν ότι οδηγούν μερικές φορές χωρίς ζώνη, 28% ότι κάθονται στο τιμόνι ακόμη κι όταν έχουν ξεπεράσει το όριο των 0,5 γραμμαρίων αλκοόλ ανά λίτρο αίματος, το 27% ότι οδηγεί στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Σύμφωνα με έρευνα, οι Γερμανοί και οι Σουηδοί είναι λάτρεις της ταχύτητας, οι Έλληνες είναι απείθαρχοι και παρορμητικοί στο τιμόνι, ενώ τα smartphone είναι πανταχού παρόντα στις τέσσερις γωνίες της ηπείρου.
Την ώρα που η συζήτηση για τη μείωση του επιτρεπόμενου ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 80 χλμ στις εθνικές οδούς προκαλεί οργή στη Γαλλία, ο μη σεβασμός των ορίων φαίνεται να είναι μια ευρέως διαδεδομένη πρακτική, σύμφωνα με το πέμπτο ευρωπαϊκό βαρόμετρο του Fondation Vinci Autoroutes για την υπεύθυνη οδήγηση.
Έτσι, το 89% των Ευρωπαίων που ερωτήθηκαν ομολογούν ότι ξεπερνούν τα όρια.
Οι μεγαλύτεροι θιασώτες της ταχύτητας (ή, ίσως, οι πιο ειλικρινείς) βρίσκονται στη Γερμανία και στη Σουηδία, όπου 93% των αυτοκινητιστών παραδέχονται ότι τρέχουν γρήγορα.
Στη Σουηδία, το 78% παραδέχεται επίσης ότι δεν τηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας.
Οι Έλληνες οδηγοί όμως εμφανίζονται ως οι πλέον απείθαρχοι της Ευρώπης: σχεδόν οι μισοί (49%) δηλώνουν ότι οδηγούν μερικές φορές χωρίς ζώνη, 28% ότι κάθονται στο τιμόνι ακόμη κι όταν έχουν ξεπεράσει το όριο των 0,5 γραμμαρίων αλκοόλ ανά λίτρο αίματος, το 27% ότι οδηγεί στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.