Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Δήμαρχο και γνωστό δημοσιογράφο ανακοίνωσε ο Φάνης Σπανός


Γράφτηκε από τον/την Αργύρης Μπλόντζος
https://tvstar.gr/perifereiakes-ekloges-articles/104907-dimarxo-kai-gnosto-dimosiografo-anakoinose-o-fanis-spanos


Δύο ακόμη υποψήφιους με τον συνδυασμό του Επιμένουμε στην καρδιά της Ελλάδας ανακοίνωσε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Στερεάς Φάνης Σπανός.

Πρόκειται τον δήμαρχο Θηβαίων Σπύρο Νικολάου και τον γνωστό Λαμιώτη δημοσιογράφο της ΕΡΤ Φάνη Παπαθανασίου.

Διαβάστε τα βιογραφικά και τα μηνύματα του κυρίου Νικολάου και του κυρίου Παπαθανασίου.



Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Παγκράτι Λαμίας, με καταγωγή απο το Αρχάνι Μακρακώμης και τους Δομιανούς Ευρυτανίας. Εργάζομαι ως δημοσιογράφος στην ΕΡΤ κι έχω ταξιδέψει σε περισσότερες από 60 χώρες, κάνοντας ανταποκρίσεις συμπεριλαμβανομένων πολεμικών συγκρούσεων στο Ιράκ, το Αφγανιστάν και την Μέση Ανατολή. ‘Εχω καλύψει συναντήσεις κορυφής σε ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΟΗΕ και εκλογικές αναμετρήσεις στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Έχω πραγματοποιήσει αποκλειστικές συνεντεύξεις με προσωπικότητες, όπως: Κ. Λαγκάρντ, Τ. Ερντογάν, Ζ. Ζάεφ, Πατριάρχης Βαρθολομαίος κ.α.. Σπούδασα Πολιτικές Επιστήμες στο Hunter College της Νέας Υόρκης κι έχω συμμετάσχει ως ομιλητής σε δεκάδες συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μέλος της ομάδας στίβου της Αναγέννησης Λαμίας και πανελληνιονίκης εφήβων στην δισκοβολία.

Είμαι υποψήφιος γιατί…

Μπορώ και θέλω να προσφέρω γιατί νιώθω αγωνία για το μέλλον του τόπου μας. Επιμένουμε γιατί η Περιφέρειά μας βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι. Η ανεργία, τα προβλήματα της καθημερινότητας, η έλλειψη υποδομών και ο κοινωνικός αποκλεισμός, έχουν εμπεδώσει μία ατμόσφαιρα στασιμότητας και απαισιοδοξίας. Αποδέχτηκα την πρόταση του Φάνη Σπανού για να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις, προκειμένου να υλοποιηθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί με τον Κώστα Μπακογιάννη. Η προσπάθεια αυτή πρέπει να είναι υπερκομματική και χρειάζεται να αξιοποιηθούν φορείς και πρόσωπα με νέες ιδέες που στηρίζουν τις υπάρχουσες επιχειρήσεις αλλά δημιουργούν και καινοτόμα επιχειρηματικότητα. Θέλω να βοηθήσω σε δράσεις που θα φέρουν ξανά το χαμόγελο στον τόπο μας κι ελπίδα και προοπτική για τα παιδιά μας. Μαζί προχωράμε μπροστά. Επιμένουμε για την Στερεά Ελλάδα.


Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1950 στο Άρμα Βοιωτίας και ολοκλήρωσα τις γυμνασιακές μου σπουδές στη Θήβα το 1968, πετυχαίνοντας την εισαγωγή μου στην Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το 1969 εισάγομαι στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων και το 1973 ορκίζομαι Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού. Είμαι, επίσης, απόφοιτος της Σχολής Πληροφοριών, της Ανωτάτης Σχολής Πολέμου και της Σχολής Εθνικής Άμυνας. Επί 37 συναπτά έτη υπηρέτησα σε όλες τις προβλεπόμενες θέσεις του Στρατού και το 2006 αποστρατεύτηκα με τον βαθμό του Αντιστρατήγου.

Στη συνέχεια αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά, προκειμένου να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στους πολίτες του Δήμου Θηβαίων. Την περίοδο 2007-2010 διετέλεσα Δημοτικός Σύμβουλος και στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 εκλέχτηκα ο πρώτος Δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων. Επανεκλέχθηκα Δήμαρχος στις εκλογές του Μαΐου 2014. Είμαι παντρεμένος και έχω τρία παιδιά.

Είμαι υποψήφιος γιατί…

Θέλω να υπηρετώ τον πολίτη και αυτή τη φορά επιθυμώ να προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο από την καρδιά της Ελλάδας. Πιστεύω ότι με την 13χρονη αυτοδιοικητική μου εμπειρία και κυρίως τις βιωματικές γνώσεις που απέκτησα διοικώντας από υψηλή θέση ευθύνης ως Δήμαρχος 9 χρόνια, μπορώ να υποστηρίξω τον Φάνη Σπανό και ιδιαίτερα τη νέα γενιά που εκπροσωπεί. Nα γίνω συμμέτοχος των στρατηγικών στόχων και του οράματος αυτής της ομάδας και να συμβάλλω και εγώ στη βιώσιμη αναπτυξιακή πορεία της Βοιωτίας και της Στερεάς Ελλάδας.