Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Ο Σπύρος Νικολάου υποψήφιος με τον ΦΑΝΗ ΣΠΑΝΟ



Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1950 στο Άρμα Βοιωτίας και ολοκλήρωσα τις γυμνασιακές μου σπουδές στη Θήβα το 1968,

πετυχαίνοντας την εισαγωγή μου στην Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το 1969 εισάγομαι στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων και το 1973 ορκίζομαι Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού. Είμαι, επίσης, απόφοιτος της Σχολής Πληροφοριών, της Ανωτάτης Σχολής Πολέμου και της Σχολής Εθνικής Άμυνας. Επί 37 συναπτά έτη υπηρέτησα σε όλες τις προβλεπόμενες θέσεις του Στρατού και το 2006 αποστρατεύτηκα με τον βαθμό του Αντιστρατήγου.

Στη συνέχεια αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά, προκειμένου να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στους πολίτες του Δήμου Θηβαίων. Την περίοδο 2007-2010 διετέλεσα Δημοτικός Σύμβουλος και στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 εκλέχτηκα ο πρώτος Δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων. Επανεκλέχθηκα Δήμαρχος στις εκλογές του Μαΐου 2014. Είμαι παντρεμένος και έχω τρία παιδιά.