Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 25-01-2015.


Είναι μεγάλη τιμή για μένα, η πρόταση υποψηφιότητας στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές, από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ κ. Ευαγ. Βενιζέλο, τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο κ. Π. Ρήγα, τον υπεύθυνο Περιφέρειας Στερεάς κ. Γιώργο Λυμπερόπουλο, αλλά και τον κ. Λευτέρη Κατσικαρέλη.

Θέλω να πω σε όλους όσους προανέφερα, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρόταση να είμαι υποψήφιος Βουλευτής στο νομό Βοιωτίας. Όπως επίσης, μου δίνει ιδιαίτερη χαρά η προτροπή του κόσμου, αλλά και η υποστήριξή τους προς το πρόσωπό μου, να είμαι υποψήφιος.

Τους ευχαριστώ θερμά τον καθένα χωριστά και όλους μαζί .

Όμως, μετά από πολύ σκέψη, επέλεξα ότι στην παρούσα φάση θα πρέπει να συνεχίσω το ρόλο μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ως Δημοτικός Σύμβουλος του Δ. Θηβαίων και όχι στην Κεντρική Πολιτική Σκηνή, τουλάχιστον τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Παραμένω πιστός στις αρχές και στις αξίες του κινήματος του ΠΑΣΟΚ και σκοπεύω να υπηρετήσω την παράταξη με όλες τις δυνάμεις μου, όπως έκανα κάθε φορά. Στηρίζω όλους τους υποψήφιους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ του νομού μας, ως ενεργό μέλος από τη θέση του Γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας και ακολουθώ πιστά τις γραμμές του κινήματος.

Εύχομαι κάθε επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους και καλό αγώνα !

Με εκτίμηση
Βενιζέλος Κων/νος
Δημοτικός Σύμβουλος

Δ. Θηβαίων