Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Όχι του Τάσου Καμούτση στο Ποτάμι


Με αφορμή το δημοσίευμά με τίτλο «και τρίτος υποψήφιος με το Ποτάμι από την Θήβα» το οποίο δεν απέχει από την πραγματικότητα, αισθάνομαι την ανάγκη να δώσω δημόσια την δική μου εκδοχή και απάντηση. Έχουμε μπροστά μας την πιο σημαντική εκλογική αναμέτρηση από το 1974 και μετά. Η 26η Γιενάρη θα είναι μια διαφορετική μέρα. Μια μέρα που εύχομαι πως θα είναι η απαρχή της μεταστροφής και του μετασχηματισμού της Κοινωνίας και του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης του Πολιτικού συστήματος .

Πιστεύω πως η όξυνση των Κοινωνικών προβλημάτων δεν είναι μόνο αποτέλεσμα οικονομικών επιλογών και η επίλυσή τους τους δεν αφορά ασφαλώς και μόνο την κατάργηση ή την λήψη οικονομικών μέτρων.
Στο πιο κρίσιμο σημείο της νεότερης Ιστορίας, η δημιουργία κλίματος πανικού και εκφοβισμού, βρίσκουν αντίθετους όσους πιστεύουν στην πορεία του τόπου μέσα σε Δημοκρατικά πλαίσια και στην ελευθερία σκέψης και δράσης των πολιτών.
Εύχομαι την απόκτηση μιας ευρύτατης συναίνεσης, την διαμόρφωση ενός ήρεμου πολιτικού κλίματος και την δημιουργία ενός ισχυρού πόλου διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας και την ανάδειξη του Έλληνα πολίτη στην κορυφή της πυραμίδας των νέων πολιτικών.
Η συμμετοχή και ο ρόλος μας στην Ευρώπη, πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτα. Αλλά σε μια Ευρώπη που σέβεται τους πολίτες και τα έθνη, απαγκιστρωμένη από τους δεσμούς και την εξυπηρέτηση οικονομικών και τραπεζικών συμφερόντων, που εξαθλιώνουν τους Λαούς και τους πολίτες.
Οι αποφάσεις για κάθε συμμετοχή μου και ο τρόπος λειτουργίας μου στην πολιτική, έχουν αφετηρία, τον αποκλειστικά δικό μου τρόπο σκέψης και των αντιλήψεών μου και έχω αποκλειστικά την ευθύνη των επιλογών μου, όπως και ο καθένας μας άλλωστε.
Τιμήθηκα προ εξαμήνου με την ψήφο των πολιτών του Δήμου Θηβαίων, που με ανέδειξε Δημοτικό Σύμβουλο Θηβαίων και μέσω της παρουσίας μου στην Προεδρία του Δ.Σ της ΔΗΚΕΘ, παλεύω με όλους τους συναδέλφους μου για την ανάδειξη των σημαντικών προβλημάτων και την επίλυσή τους και συνεχίζω να ψάχνω και να απαιτώ, όπως κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να κάνουν όλοι οι «ενεργοί πολίτες», την απόλυτη συνέπεια λόγων και έργων, όσο ανέφικτη και αν φαντάζει, ειδικά σε αυτές τις δύσκολες εποχές που δοκιμάζονται όλοι.
Άσχετα από τις οποιεσδήποτε προτάσεις που αφορούν εμπλοκή του ονόματός μου σε συμμετοχές και διαδικασίες που στόχο έχουν την κεντρική πολιτική σκηνή, έτυχαν και θα τύχουν άρνησης και απόρριψης, μιας και οι ευθύνες που έχω ήδη αναλάβει σε επίπεδο Δήμου Θηβαίων με τιμούν ως άνθρωπο και απαιτούν τον σεβασμό και την επιτυχή έκβαση των προσπαθειών μου.
Τέλος θα ήθελα να επισημάνω διορθώνοντας ευγενικά, το ¨ανήκω¨ στους Μεταρρυθμιστές του δημοσιεύματος. Μετά την συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια της ΔΗΜΑΡ το 2012, διατήρησα κα διατηρώ την επαφή με πάρα πολλά από τα στελέχη του χώρου. Οι «μεταρρυθμιστές» ποτέ δεν αποτέλεσαν κόμμα και με την προκήρυξη των εκλογών, όπως φαίνεται ο καθένας έχει διαλέξει τον δικό του, «μοναχικό δρόμο».

Τάσος Καμούτσης