Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΜΕΛ. ΔΟΥΣΗΣ - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Θηβαίων

Εχεις Ευθύνη...Ν' αγαπάς την Ευθύνη...Να λες, εγώ, ναι εγώ μονάχος μου, έχω χρέος να σώσω τον κόσμο...Αν δεν σωθεί, εγώ φταίω... Ν. Καζαντζάκης "

《Συμμετοχή - Συνευθύνη - Συναπόφαση》

Κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα και προυποθέσεις, στην κοινή προσπάθεια όλων των ΔΗΜΟΤΩΝ, -ιδιαίτερα δε - όσων επιθυμούν και θέλουν να εκπροσωπήσουν τους ΔΗΜΟΤΕΣ, μέσα από την εκλογική διαδικασία, στο δημοκρατικό όργανο και κέντρο λήψης αποφάσεων του ΔΗΜΟΥ, που δεν είναι άλλο από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.

Κοινός Αγώνας όλων των Υποψηφίων και Συνυποψηφίων, όλων των Συνδυασμών, σε μια πάρα πολύ μεγάλη και δυνατή προσπάθεια, χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς πισωγυρίσματα, για έναν ΔΗΜΟ, για μια ΠΟΛΗ, που πρέπει να ταυτισθεί με την ιστορική της πραγματικότητα, που την θέλει και την κατατατάσσει κορωνίδα και πόλη των πόλεων της Αρχαίας Ελλάδας.

Συνδημότισσες και Συνδημότες του Ενιαίου Καλλικρατικού ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ (και πρώην Καποδιστριακών Δήμων ΒΑΓΙΩΝ, ΘΙΣΒΗΣ, ΠΛΑΤΑΙΩΝ), καλούμαστε ΟΛΟΙ, χωρίς καμμία εξαίρεση, να πορευθούμε σε μια κοινή πορεία, με μοναδικό στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση όλου του ΔΗΜΟΥ μας, με σεβασμό στην Δημότισσα και στον Δημότη, αφουγκραζόμενοι την αγωνία των για το μέλλον αυτού του τόπου. Τα προβλήματα είναι και πολλά και μεγάλα. Ολοι τα γνωρίζουμε. Μας περιμένει πολύ δουλειά.Οι Αποφάσεις μας πρέπει να είναι γενναίες και οι Λύσεις δυνατές και χωρίς περιστροφές... 

Με αυτές τις σκέψεις, συμμετέχω, στην εκλογική διασικασία, θέτοντας τον εαυτό μου στην κρίση σας, ζητώντας την εμπιστοσύνη σας για την εκλογή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, με Υποψήφιο Δήμαρχο, τον Νομικό και Δικηγόρο κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ.

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΜΕΛ. ΔΟΥΣΗΣ - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Θηβαίων
Πτυχιούχος Παντείου Πανεπιστημίου
Πρώην Δήμαρχος Βαγίων
Πρώην Γραμματέας Ειρηνοδικείου Θηβών