Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Πώς θα είναι η τηλεόραση το 2025


Στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον, το Netflix θα γνωρίζει ακριβώς τι πρόγραμμα θέλεις να παρακολουθήσεις πριν από σένα. Ο τηλεθεατής δε θα χρειάζεται να περνάει χρόνο προσπαθώντας να βρει κάτι στην οθόνη της τηλεόρασής του που να τον ικανοποιεί.

Αυτά τουλάχιστον ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής προγράμματος του Netflix, Neil Hunt, στο συνέδριο Internet Week που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη. To Netflix είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής on-demand τηλεοπτικού υλικού και ταινιών μέσω διαδικτύου και δραστηριοποιείται σε όλη την Αμερική και χώρες της Βόρειας Ευρώπης.

Πώς προβλέπει, λοιπόν, ο Hunt ότι θα είναι η τηλεόραση του 2025;

1. Θα υπάρχουν 48 εκατομμύρια τηλεοπτικά κανάλια
Όπως ανέφερε ο Hunt τα πάντα θα αλλάξουν με τη διαδικτυακή τηλεόραση (internet TV). Ο ίδιος δήλωσε ακόμη ότι το Netflix προσπαθεί να τελειοποιήσει την εξατομικευμένη τεχνολογία στο βαθμό που οι χρήστες δε θα χρειάζεται καν να επιλέγουν τι θα θέλουν να δουν από ένα πλέγμα εκπομπών και ταινιών. Αντίθετα, το σύστημα θα προτείνει κάποιες επιλογές που θα ταιριάζουν απόλυτα με το τι θα θέλουν να παρακολουθήσουν. ...
2. Μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργία περιεχομένου
Καθώς η τεχνολογία εξατομίκευσης θα γίνεται ολοένα και πιο έξυπνη, θα είναι πιο εύκολο γι’ αυτά τα μικρά κοινά να ανακαλύπτουν νέο περιεχόμενο. Αυτό, με τη σειρά του, θα δώσει το πάτημα στους δημιουργούς (σκηνοθέτες και ηθοποιούς) να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο, σε ένα πιο ευρύ πλαίσιο ελευθερίας.

3. Πλησιάζει το τέλος των διαφημίσεων
Το Netflix έχει ήδη αποδείξει ότι είναι δυνατό να χτιστεί μια τηλεοπτική επιχείρηση… χωρίς διαφημίσεις. Η διάδοση της διαδικτυακής τηλεόρασης ίσως σημάνει το τέλος των παραδοσιακών (κι ενοχλητικών για πολλούς) διαφημίσεων.

4. Όλοι θα έχουν «έξυπνες» τηλεοράσεις
Σύμφωνα με τον Hunt, το 2014 θα πουληθούν 100 εκατομμύρια τηλεοράσεις με σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ μέχρι το 2025 όλα τα νοικοκυριά θα διαθέτουν μια «έξυπνη» τηλεόραση.