Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

«Για δύο ολόκληρα χρόνια καθάριζα τα σπίτια πλουσίων. Και αυτά που είδα με έκαναν να μη θέλω ποτέ να αποκτήσω λεφτά στη ζωή μου»!


Κοινωνικά
«Για δύο ολόκληρα χρόνια καθάριζα τα σπίτια πλουσίων. Και αυτά που είδα με έκαναν να μη θέλω ποτέ να αποκτήσω λεφτά στη ζωή μου»!
olastifora.gr

Αναγνώστρια, δούλεψε, πέρασε, έμαθε και αποκαλύπτει:

«Η οικιακή βοηθός σας, σας κατασκοπεύει. Να το ξέρετε. Δηλαδή, τι περιμένατε; Δουλεύουμε μόνες μας. Βαριόμαστε.

Δούλευα για μια εταιρεία καθαρισμού σπιτιών για περίπου δύο χρόνια. Στην αρχή δεν κατασκόπευα. Όταν με αφήσανε μόνη μου με ένα φυλλάδιο οδηγιών για κάθε σπίτι, άφησα την κόρη μου στον παιδικό σταθμό και ξεκίνησα. Βρήκα τα σπίτια σε μικρούς προσεγμένους δρόμους. Πάρκαρα το αυτοκίνητο κάπου όπου δε θα λέρωνε έσταζε λάδια, κοιτούσα τη θέα του ωκεανού από το παράθυρο, το τέλεια κουρεμένο γκαζόν τις καρέκλες στη βεράντα και το μονοπάτι για τη μαρίνα. Καθάριζα και συνέχιζα. Μέχρι που το αφεντικό μου μου είπε να καθαρίζω πιο αργα(ή πιο σχολαστικά) διότι η πληρωμή γινόταν με την ώρα.

Άρχισα να διαβάζω τις εφημερίδες αντί να τις συμμαζεύω. έψαχνα στα κομοδίνα, και στα φαρμακεία. Ήξερα πόσα χάπια παίρνουν την εβδομάδα και ποιες συνταγές χρησιμοποιούσαν για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Βρήκα χάπια για τα πάντα: αϋπνία, κατάθλιψη, πίεση διαβήτης. Και μια αλοιφή τεστοστερόνης.

Γενικά δούλευα σε σπίτια καλών οικογενειών. Μια μέρα ανακάλυχα την απόδειξη από ένα ριχτάρι, που κόστιζε περισσότερο από το αυτοκίνητό μου. Έβλεπα πως ζούνε, ήξερα τα μυστικά τους, σχεδόν με κάθε λεπτομέρεια. Έτσι, αποφάσισα να μην αγοράσω ποτέ σπίτι που να μην μπορώ να καθαρίσω μόνη μου. Και ήμουν εντάξει που δεν μπορούσα να προσφέρω στην κόρη μου τις πολυτέλειες που προσέφεραν αυτοί στα δικά τους παιδιά. Γιατί εγώ μπορούσα να κρατήσω τα μυστικά μου.»

athensmagazine.gr