Ένα από τα έργα που προτίθεται, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να προωθήσει το υπουργείο Υποδομών προσεχώς είναι και ο οδικός άξονας Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, με το μοντέλο της σύμβασης παραχώρησης. Μάλιστα, λέγεται ότι στελέχη της αγοράς θεωρούν ότι αυτός ο οδικός άξονας μπορεί να αποσυμφορήσει την πρωτεύουσα από κάποιο μέρος του κυκλοφοριακού φόρτου, ιδίως από φορτηγά κ.λπ.
Ωστόσο, πηγές του κλάδου αναφέρουν ότι αν και μέχρι πρότινος στο υπουργείο έδειχναν "ζεστοί" γι' αυτό το project, εσχάτως σαν να? εκκρεμεί η τύχη του νέου αυτού οδικού άξονα Ελευσίνας - Θήβας - Υλίκης. Συμπληρώνουν δε ότι ο γ.γ. Συγχρηματοδοτούμενων Εργων Σ. Λαμπρόπουλος πρωτοστατεί σε αυτή την επανεξέταση του θέματος.Θεωρεί ότι το έργο αυτό δεν θα είναι ανταποδοτικό και δεν θα "βγει" οικονομικά; Υπάρχουν άλλοι λόγοι; Γιατί κάποιοι στην πιάτσα ισχυρίζονται ότι αυτός ο οδικός άξονας ενδέχεται σ' έναν βαθμό να είναι κάπως ανταγωνιστικός έναντι της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, σ' ένα κομμάτι βέβαια και σε κάποιο ποσοστό! Κάτι που σημαίνει ότι θα κόψει εισπράξεις, δηλαδή διόδια, από την κοινοπραξία ΝΕΑ ΟΔΟΣ!
Και ως γνωστόν, το "φιλέτο" Αθηνών - Λαμίας το διαχειρίζεται και το εκμεταλλεύεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του κ. Περιστέρη και οι Ισπανοί εταίροι της, ως αντιστάθμισμα για τα? δήθεν έργα που κάνουν στην Ιόνια Οδό! Και θυμίζουμε ότι ο κ. Λαμπρόπουλος ήταν στέλεχος κοινοπραξίας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Πηγή: axiaplus.gr
Ωστόσο, πηγές του κλάδου αναφέρουν ότι αν και μέχρι πρότινος στο υπουργείο έδειχναν "ζεστοί" γι' αυτό το project, εσχάτως σαν να? εκκρεμεί η τύχη του νέου αυτού οδικού άξονα Ελευσίνας - Θήβας - Υλίκης. Συμπληρώνουν δε ότι ο γ.γ. Συγχρηματοδοτούμενων Εργων Σ. Λαμπρόπουλος πρωτοστατεί σε αυτή την επανεξέταση του θέματος.Θεωρεί ότι το έργο αυτό δεν θα είναι ανταποδοτικό και δεν θα "βγει" οικονομικά; Υπάρχουν άλλοι λόγοι; Γιατί κάποιοι στην πιάτσα ισχυρίζονται ότι αυτός ο οδικός άξονας ενδέχεται σ' έναν βαθμό να είναι κάπως ανταγωνιστικός έναντι της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, σ' ένα κομμάτι βέβαια και σε κάποιο ποσοστό! Κάτι που σημαίνει ότι θα κόψει εισπράξεις, δηλαδή διόδια, από την κοινοπραξία ΝΕΑ ΟΔΟΣ!
Και ως γνωστόν, το "φιλέτο" Αθηνών - Λαμίας το διαχειρίζεται και το εκμεταλλεύεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του κ. Περιστέρη και οι Ισπανοί εταίροι της, ως αντιστάθμισμα για τα? δήθεν έργα που κάνουν στην Ιόνια Οδό! Και θυμίζουμε ότι ο κ. Λαμπρόπουλος ήταν στέλεχος κοινοπραξίας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Πηγή: axiaplus.gr