
Ωστόσο, πηγές του κλάδου αναφέρουν ότι αν και μέχρι πρότινος στο υπουργείο έδειχναν "ζεστοί" γι' αυτό το project, εσχάτως σαν να? εκκρεμεί η τύχη του νέου αυτού οδικού άξονα Ελευσίνας - Θήβας - Υλίκης. Συμπληρώνουν δε ότι ο γ.γ. Συγχρηματοδοτούμενων Εργων Σ. Λαμπρόπουλος πρωτοστατεί σε αυτή την επανεξέταση του θέματος.Θεωρεί ότι το έργο αυτό δεν θα είναι ανταποδοτικό και δεν θα "βγει" οικονομικά; Υπάρχουν άλλοι λόγοι; Γιατί κάποιοι στην πιάτσα ισχυρίζονται ότι αυτός ο οδικός άξονας ενδέχεται σ' έναν βαθμό να είναι κάπως ανταγωνιστικός έναντι της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, σ' ένα κομμάτι βέβαια και σε κάποιο ποσοστό! Κάτι που σημαίνει ότι θα κόψει εισπράξεις, δηλαδή διόδια, από την κοινοπραξία ΝΕΑ ΟΔΟΣ!
Και ως γνωστόν, το "φιλέτο" Αθηνών - Λαμίας το διαχειρίζεται και το εκμεταλλεύεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του κ. Περιστέρη και οι Ισπανοί εταίροι της, ως αντιστάθμισμα για τα? δήθεν έργα που κάνουν στην Ιόνια Οδό! Και θυμίζουμε ότι ο κ. Λαμπρόπουλος ήταν στέλεχος κοινοπραξίας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Πηγή: axiaplus.gr