Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Μου έδωσαν δύναμη.


Συγκινημένος από την συμπαράσταση του ποδοσφαιρικού κόσμου δήλωσε ο Σπύρος Καναρής που βγήκε από το νοσοκομείο και βρίσκεται ήδη κοντά στους δικούς του. Ο άτυχος ποδοσφαιριστής μιλώντας στο stereasports.com είπε για τον τραυματισμό του αλλά και την συμπαράσταση που είχε και που ο ίδιος δεν μπορούσε να πιστέψει.

«Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους. Δεν περίμενα κι εγώ τέτοια συμπαράσταση. Εκατοντάδες τα τηλεφωνήματα όχι μόνο από γνωστούς αλλά και από ανώνυμους φιλάθλους απ” όλη την περιοχή. Ήταν τέτοια η ψυχική δύναμη που μου έδωσαν που για να φανταστείτε ούτε που έχω καταλάβει ακόμα αν έχω τραυματιστεί» θα μας πει συγκινημένος ο Σπύρος Καναρής κι έδωσε κι ένα στίγμα για το πως τραυματίστηκε: «Ήταν μια άτυχη στιγμή. Πάνω στην διεκδίκηση της μπάλας έβαλα το πόδι μου λίγο απρόσεκτα από το πλάι και το κακό δεν άργησε να γίνει» κατέληξε ο ποδοσφαιριστής του Επαμεινώνδα.

Να πούμε οτι πάνω στην ατυχία του ο Σπύρος Καναρής στάθηκε και ολίγον τυχερός αφού γλύτωσε το χειρουργείο. Τελικά το κάταγμα ήταν ευτυχώς μόνο ρωγμώδες και όχι ολικό. Δηλαδή δεν μετακινήθηκαν τα οστά της κνήμης και της περόνης. Έτσι του τοποθετήθηκε γύψος και επέστρεψε σπίτι του. Βέβαια θα χρειαστούν περίπου δυο μήνες για την πλήρη αποκατάστασή του.

Και πάλι ευχές για ταχεία ανάρρωση Σπύρο και γρήγορη επάνοδο στα γήπεδα.