Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Ένας Έλληνας το 2022 !!!


http://thivarealnews.blogspot.gr
Πατημένα σαράντα .. βλέμμα βαθύ , μελαγχολικό ,ρυτίδες , σημάδια επίπονης καθημερινής εργασίας στις παλάμες..δέχτηκε να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη.Καλησπέρα ... πόσα χρόνια λείπετε από την Ελλάδα?
- Πραγματικά δεν μπορώ να σας απαντήσω , .
Αυτό που μπορώ να σας πω με σιγουριά όμως , είναι πως όσο ζούσα στην Ελλάδα είχα μια μόνιμη τάση φυγής ή μάλλον η ίδια η χώρα μου για κάποιο λόγο πάντα με καταδίωκε.
Ευχάριστες αναμνήσεις δηλ. δεν έχετε ?
-Η τελευταία μου ανάμνηση είναι όταν για έναν περίεργο λόγο 5-6 εξουσιολάγνοι μαλώνανε για το ποιος δε θα κυβερνήσει .Ήταν πράγματι ξεκαρδιστικό . Συνήθως καβγαδίζανε για το αντίθετο .

Μιλάτε για τα δύσκολα χρόνια της κρίσης του μνημονίου.
-Ναι τότε που μας εκβιάζαν με κάτι ψευτοδιλήμματα του τύπου "Μελέτη ή Μενεγάκη "
Δε σας λείπει κάτι από την Ελλάδα?
-Τί δηλαδή θα μπορούσε να μου λείπει ?
Ξέρω γω..το φαγητό ας πούμε.
-Διπλό big mac με λευκή σως και πίτσα με σούσι ας πούμε? Ναι δε το βρίσκω εύκολα εδώ..
Π ώς σχολιάζετε την αλλαγή του εθνικού μας συμβόλου ? Να τοποθετηθεί δηλαδή πάνω αριστερά στη σημαία αντί του απλού σταυρού, αγκυλωτός?
-Από όσα πληροφορήθηκα διενεργήθηκε δημοψήφισμα και οι πολίτες είχαν δύο επιλογές .Αγκυλωτό σταυρό ή το σήμα της apple.Σαν χώρα που γέννησε τη δημοκρατία.. επικροτώ τους συμπατριώτες μου .Αποφάνθηκαν μισή χρονιά να κυματίζει με το ένα σύμβολο μισή με το άλλο .Έτσι αποδείξανε και τον πατριωτισμό τους ενώ παράλληλα δε δυσαρέστησαν τις αγορές.
Ελεύθερο χρόνο έχεις εδώ ? Έμαθα ότι εργάζεσαι πολλές ώρες..
-Ελάχιστο ...αλλά δε με πειράζει καθόλου ..εξ άλλου από τότε που καταργήθηκε το facebook ..δεν τον χρειαζόμαστε πια νομίζω.
Οικογένεια γιατί δεν έκανες?
-Είχα κάνει μια πρόταση γάμου μέσα από διαδοχικά retweets αλλά η δεσποινίς δεν άντεχε τόσο ρομάντζο.
Θα γυρίσεις στη Ελλάδα κάποια στιγμή ? Το σκέφτεσαι ?
-Θυμήθηκα έναν στίχο από ένα παλιό τραγούδι " ...να χει το μέλλον μου να επιλέξει ποιο παρελθόν μου θα ξαναγυρίσει ..".Θα γυρίσω όταν κάποια μέρα χτυπήσει το ξυπνητήρι ..και η Ελλάδα θα χει αυτή γυρίσει σε μένα.