Η μοιραία Porsche, που έπεσε εκτός ελέγχου σε αυτοκίνητο σε παράδρομο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, έτρεχε με 320 χλμ. την ώρα.
Αυτό αναφέρει έκθεση πραγματογνωμοσύνης, για το δυστύχημα που συγκλόνισε την Ελλάδα τον περασμένο Φεβρουάριο, στο οποίο είχαν χάσει τη ζωή τους η σύζυγος και ο τριών ετών γιος του Υπάτιου Πατμάνογλου, αλλά και ο οδηγός της Porsche Γιώργος Βακάκης και ο συνοδηγός Ανδρέας Γεωργακόπουλος.
Η έκθεση, στοιχεία της οποίας αποκαλύπτει το «Εθνος», αναφέρει ακόμη ότι από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Honda, στο οποίο βρίσκονταν η νεαρή γυναίκα και ο γιος της, εξαϋλώθηκε, τα καύσιμα σκορπίστηκαν στον αέρα, το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόπηκαν στη μέση.
Επιπλέον, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τέσσερα λάστιχα της Porsche ήταν σε καλή κατάσταση και δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά.
Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα, αναφέρουν οι πληροφορίες της εφημερίδας.
Αστυνομικές πηγές επικαλούνται δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας. Από αυτό προκύπτει ότι όλα ξεκίνησαν όταν η Porsche επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα Mercedes, και φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού.
Πηγή: iefimerida.gr
Αυτό αναφέρει έκθεση πραγματογνωμοσύνης, για το δυστύχημα που συγκλόνισε την Ελλάδα τον περασμένο Φεβρουάριο, στο οποίο είχαν χάσει τη ζωή τους η σύζυγος και ο τριών ετών γιος του Υπάτιου Πατμάνογλου, αλλά και ο οδηγός της Porsche Γιώργος Βακάκης και ο συνοδηγός Ανδρέας Γεωργακόπουλος.
Η έκθεση, στοιχεία της οποίας αποκαλύπτει το «Εθνος», αναφέρει ακόμη ότι από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Honda, στο οποίο βρίσκονταν η νεαρή γυναίκα και ο γιος της, εξαϋλώθηκε, τα καύσιμα σκορπίστηκαν στον αέρα, το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόπηκαν στη μέση.
Επιπλέον, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τέσσερα λάστιχα της Porsche ήταν σε καλή κατάσταση και δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά.
Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα, αναφέρουν οι πληροφορίες της εφημερίδας.
Αστυνομικές πηγές επικαλούνται δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας. Από αυτό προκύπτει ότι όλα ξεκίνησαν όταν η Porsche επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα Mercedes, και φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού.
Πηγή: iefimerida.gr