Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Συνάντηση Δημάρχου Θηβαίων με τους εργαζομένους

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Συνάντηση Δημάρχου Θηβαίων με τους εργαζομένους όλων των υπηρεσιών του Δήμου παραμονή της 28ης Οκτωβρίου .
Με τους εργαζόμενους όλων των υπηρεσιών του Δήμου συναντήθηκε ο Δήμαρχος Θηβαίων κ Σπ. Νικολάου,  παραμονή της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου του 1940 στο Συνεδριακό Κέντρο της πόλης, προκειμένου να τους ευχηθεί «χρόνια πολλά» αλλά και να συζητήσουν για τις τελευταίες εξελίξεις στην οικονομία και στις εργασιακές σχέσεις οι οποίες έχουν φέρει μεγάλη αναστάτωση και αναταραχή σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.

Ο κ Δήμαρχος στην ομιλία του μεταξύ άλλων τόνισε χαρακτηριστικά:
«Δυστυχώς, διανύουμε σήμερα ίσως τις δυσκολότερες ώρες και ημέρες μετά την μεταπολίτευση, τις οποίες ουδέποτε είχαμε φαντασθεί και τις οποίες ουδέποτε περιμέναμε να ζήσουμε σήμερα σε αυτή την πατρίδα, σε αυτή τη χώρα, τη χώρα της Δημοκρατίας.

Για μία ακόμη φορά τονίζω ότι θεωρώ τον αγώνα των εργαζομένων έντιμο και δίκαιο, όμως θα πρέπει να μην τιμωρούμε άδικα τους συνανθρώπους μας, προκειμένου να πιέσουμε την κωφεύουσα κεντρική εξουσία.
Επίσης γνωρίζω πολύ καλά ότι όλοι βρίσκεσθε σε δεινή οικονομική κατάσταση, ότι πλήττεσθε βάναυσα από τα νέα μέτρα και ότι αυτή η κατάσταση σας έχει φέρει πολύ μεγάλη αναστάτωση στους οικογενειακούς σας προγραμματισμούς αλλά και στην ηρεμία που απαιτείται για τον εργαζόμενο ώστε να μπορεί να αποδώσει στην εργασία του.
Πέραν αυτών εκείνο που θέλω εγώ να σας επισημάνω είναι ότι κατανοώ όπως σας έχω πει επανηλλειμένα τον αγώνα σας και θα είμαι μαζί με όλους τους συνεργάτες μου δίπλα σε οποιοδήποτε πρόβλημα. Εξάλλου όπως σας είχα πει στην πρώτη μας συνάντηση, εγώ ειδικά θα είμαι πάντα παρών και στην υπηρεσία και σε οποιοδήποτε προσωπικό σας πρόβλημα.
Από την αρχή της δημοτικής περιόδου σας έχω δηλώσει και έχω δείξει ότι θέλω και επιδιώκω μία καθαρή σχέση με τους εργαζομένους, όπως την ίδια σχέση έχω και με τους πολίτες και αυτό θα συνεχιστεί.
Τέλος θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την πεποίθησή μου ότι, όσοι προσπαθούν να μας κάνουν φτωχότερους και άβουλους με τα μέτρα που λαμβάνουν, δεν θα καταφέρουν να κάμψουν το φρόνημά μας απέναντι στην ζωή και την εργασία μας, καθώς και τους αγώνες που πρέπει να δώσουμε από εδώ και πέρα για να διατηρήσουμε το δικαίωμά μας στη ζωή».