Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του Προαστιακού σιδηρόδρομου



Η γραμμή Πειραιάς-Χαλκίδα εξυπηρετείται από πετρελαιοκίνητα τρένα.
Μόνο στα χαρτιά είναι Προαστιακός ο σιδηρόδρομος στη γραμμή Πειραιάς-Χαλκίδας, διότι η διαδρομή συνεχίζει, παρά τις υποσχέσεις, να εξυπηρετείται από πετρελαιοκίνητους συρμούς, με αποτέλεσμα αφενός το επιπλέον κόστος και αφετέρου την μικρότερη ταχύτητα μετακίνησης των επιβατών.

Την επισήμανση αυτή κάνει ο βουλευτής Εύβοιας των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" Κώστας Μαρκόπουλος, σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Χατζηδάκη.

Στην ίδια ερώτηση, ο Ευβοιώτης βουλευτής τονίζει: " Στη γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα έχει κλαπεί σχεδόν το σύνολο της εγκατασταθείσας υποδομής ηλεκτροκίνησης, με αποτέλεσμα να έχουν απομείνει 5 με 6 χιλιόμετρα καλωδίωσης σε σύνολο 90 χιλιομέτρων.

Επιπλέον, αποτελεί ηθική πρόκληση προς τον Έλληνα φορολογούμενο, η πλήρης εγκατάλειψη της προσφάτως ανακαινισμένης γραμμής Οινόης – Χαλκίδος, όπου τα φαινόμενα δολιοφθοράς είναι καθημερινά."

Ο κ. Μαρκόπουλος ρωτάει τον υπουργό τι ενέργειες θα κάνει, τόσο για την επίλυση των προβλημάτων, όσο και για τον καταλογισμό ευθυνών στους υπευθύνους.