Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Στοιχεία για την ΔΕΠΟΔΑΘ ζητά ο Θανάσης Σκούμας



ΠΡΟΣ: Κύριο Νικολάου Σπύρο, Δήμαρχο Θηβαίων-Πρόεδρο ΔΕΠΟΔΑΘ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Κύριε Δήμαρχε Θηβαίων- Πρόεδρε της ΔΕΠΟΔΑΘ,
Λυπάμαι ειλικρινά για την «απάντησή» σας, με έγγραφο σας την 26-10-2012 (αρ. πρωτ. 28733). Αντί να μου χορηγήσετε ως Δήμαρχος Θηβαίων και Πρόεδρος της ΔΕΠΟΔΑΘ- που θα αρκούσε για να τη λάβετε και να μου την παραδώσετε μια απλή προφορική εντολή σας στην υπηρεσία της ΔΕΠΟΔΑΘ- την κατάσταση των μεικτών αποδοχών και των εξόδων που καταβλήθηκαν στο Γενικό Διευθυντή της ΔΕΠΟΔΑΘ κατά τα έτη 2007 έως 2010, εντούτοις ουδέν μου χορηγήσατε.
Αντί να μου χορηγήσετε αντίγραφα των στοιχείων των υποστηρικτικών συμβάσεων από το 2010 έως σήμερα (και παλαιότερες αν υπάρχουν), τις οποίες αναθέτει η ΔΕΠΟΔΑΘ καθώς και αν οι παρέχοντες υποστηρικτικές συμβάσεις έχουν δημόσια αξιώματα, καθώς και τους απασχολούμενους σε αυτές τις συμβάσεις, εσείς ουδέν μου χορηγήσατε και ουδέν μου απαντήσατε. Κατόπιν αυτών και παρά την προσπάθεια σας να «πετάξετε το μπαλάκι αλλού», με ισχυρισμό ότι δήθεν αυτά αφορούν σχέσεις μεταξύ αυτοδιοικητικών, σας δηλώνω καθαρά ότι το θέμα αφορά αυστηρά ολόκληρη την τοπική κοινωνία, το περιβάλλον και τον τρόπο που χειρίζεται η ΔΕΠΟΔΑΘ το δημοτικό χρήμα του Δήμου Θηβαίων (και των άλλων δήμων)...............
Εσείς όμως, προφανώς γιατί η βούληση σας είναι να μην χορηγήσετε τα στοιχεία, περί άλλων τυρβάζετε. Σας τονίζω λοιπόν, ότι σας υπέβαλλα για πολλαπλή φορά αίτημα χορήγησης στοιχείων και εσείς για άλλη μια φορά αρνηθήκατε να μου τα χορηγήσετε. Σας τονίζω ότι σέβομαι κάθε συνάνθρωπό μου και εσάς ως συμπολίτη και ως δήμαρχο. Δεν δύναμαι όμως να συμπαρασταθώ στο «έργο» σας, γιατί ενεργείτε- δικό σας θέμα βέβαια- ενάντια στο δημόσιο συμφέρον, ενάντια στη διαφάνεια και στη χρηστή διοίκηση.
Όταν λοιπόν η πολιτική σας ταυτιστεί με το δημόσιο συμφέρον, τη διαφάνεια και τη χρηστή διοίκηση, τότε θα είμαι συμπαραστάτης στο έργο σας. Τώρα όμως οφείλω να σας υπενθυμίζω ότι το «έργο» σας, δεν προωθεί το κοινό-συλλογικό συμφέρον της πόλης και των πολιτών. Παρά το ότι έχω υποβάλλει επισήμως στο Δημοτικό Συμβούλιο, μία πλήρως κοστολογημένη και αιτιολογημένη πρόταση για την αποκεντρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων της διαχειριστικής μας ενότητας με διαλογή στην πηγή, την οποία απορρίψατε σιωπηρά, εντούτοις με εγκαλείτε για δημιουργία εντυπώσεων. Η δική μας συμβολή στην πόλη είναι παρούσα. Εσείς την αρνείστε.
Για τους δικούς σας λόγους. Δυστυχώς όμως, αρνείστε να χορηγήσετε στοιχεία και κρύβεστε πίσω από το Δ.Σ. της ΔΕΠΟΔΑΘ, ενώ ως Πρόεδρος της και Δήμαρχος Θηβαίων, οφείλετε να τηρείτε τη διαφάνεια και τη νομιμότητα και να χορηγείτε κάθε έγγραφο που αφορά τη διαχείριση δημόσιου χρήματος. Τέλος σας υπενθυμίζω, ότι σε σχετική ερώτηση μου σε δημοτικό έλεγχο του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2012, μου ανακοινώσατε απόφαση του Δ. Σ. της ΔΕΠΟΔΑΘ, ότι δεν χορηγούνται οι αποδοχές του Γενικού Διευθυντή της ΔΕΠΟΔΑΘ, γιατί αποτελούν προσωπικά δεδομένα!!!.
Αλλά με διαβεβαιώσατε, ότι παρά την απόφαση της ΔΕΠΟΔΑΘ, εσείς ο ίδιος, θα μου απαντήσετε. Με την τελευταία γραπτή σας «απάντηση» μου λέτε να μεταβώ στη ΔΕΠΟΔΑΘ και να πάρω τις απαντήσεις!!!.
Το ζήτημα που ανακύπτει, είναι γιατί πρέπει να πέφτετε σε τόσες αντιφάσεις, αντί να μου δώσετε στοιχεία, που αφορούν ούτως ή άλλως στο μεγαλύτερο μέρος τους, όχι τη δική σας διαχειριστική περίοδο, αλλά την προηγούμενη; Μήπως υπάρχουν δεσμεύσεις σας;


Θήβα 29-10-2012
Θανάσης Σκούμας