Παρασκευή, 5 Μαΐου 2017

Η ιδανική ώρα για να γυμναστείτε, να πιείτε καφέ, κάνετε ντους και πολλά άλλα!




Καθημερινά έχουμε να κάνουμε ένα εκατομμύριο διαφορετικά πράγματα, με αποτέλεσμα να νιώθουμε ότι μας κυνηγάει ο χρόνος και να πνιγόμαστε στο στρες.

Ένας απλός και εύκολος τρόπος να οργανωθούμε και να πιεζόμαστε λιγότερο είναι να βάλουμε προτεραιότητες με βάση τον κύκλο του 24ώρου.

1. Γυμναστική – 6.30: Προτιμήστε τις
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο εδώ

πρωινές ώρες, καθώς η γυμναστική πριν το πρώτο γεύμα της ημέρας θα σας δώσει ενέργεια και προετοιμάζει το σώμα κατάλληλα ώστε να καίει περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα.

2. Πρωινό – 7.15: Αφού κάνετε την πρωινή σας γυμναστική και κατά προτίμηση μέσα σε μία ώρα από τη στιγμή που θα σηκωθείτε από το κρεβάτι μπορείτε να φάτε το πρωινό σας. Έτσι, θα τονώσετε τον μεταβολισμό σας και θα αποφύγετε την πείνα και τις λιγούρες μέχρι το επόμενο γεύμα.

3. Καφές – 9.30: Αμέσως μόλις ξυπνάτε, κυρίως μεταξύ 8 και 9 το πρωί, είναι ιδιαίτερα αυξημένα τα επίπεδα της κορτιζόλης, μιας ορμόνης που σας κινητοποιεί και σας διατηρεί σε εγρήγορση, επομένως δεν χρειάζεστε καφεΐνη. Καλό είναι να πιείτε τον καφέ σας μετά τις 9.30, όταν τα επίπεδα της ορμόνης αρχίζουν να πέφτουν.

4. Διάλειμμα από τη δουλειά – 10.30: Μην περιμένετε να περάσει πάνω από τη μισή μέρα για να κάνετε το διάλειμμά σας. Μελέτες δείχνουν ότι μια μικρή ανάπαυλα αρκετά νωρίς συνδέεται με λιγότερο στρες και περισσότερη ικανοποίηση από τη δουλειά.

5. Μεσημεριανό – 12.00: Για να αποφύγετε την έντονη πείνα, καλό είναι το μεσημεριανό να μην απέχει από το πρωινό περισσότερες από 4,5 ώρες.

6. Δουλειές σπιτιού – 16.00: Ο συντονισμός χεριού-ματιού είναι καλύτερος το απόγευμα, οπότε θα έχετε άριστο αποτέλεσμα με λιγότερο κόπο.

7. Βραδινό – 18.30: Το βραδινό δεν πρέπει να καταναλώνεται λιγότερες από 3 ώρες πριν τον ύπνο, αφού πρέπει να υπάρχει αρκετό χρονικό περιθώριο για να χωνέψετε και να μη συσσωρευτούν όλες οι θερμίδες στο σώμα ως λίπος.

8. Ντους – 22.00: Ένα ζεστό ντους λίγο πριν τον ύπνο θα προετοιμάσει το σώμα για χαλάρωση άρα και πιο ποιοτική ξεκούραση.

onmed
Πηγή