Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Το Ράλλυ Ακρόπολις απέκτησε ονομαστικό χορηγό, την ΕΚΟ, και διαφορετική σχεδίαση, που περιλαμβάνει εκκίνηση στην Ακρόπολη και υπερειδική στον Ιππόδρομο Μαρκοπούλου!
Η ΟΜΑΕ και η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις πραγματοποίησαν σήμερα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος την επίσημη συνέντευξη Τύπου πριν από τον εθνικό μας αγώνα, που φέτος είναι προγραμματισμένος για τις 1-3 Ιουνίου. Μόλις σαράντα μέρες πριν από την εκκίνηση, οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαμε την ευκαιρία σε ένα μοναδικό χώρο να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το Ακρόπολις του 2018, τις διαδρομές, αλλά και όσα συνέβησαν για να φτάσουμε έως εδώ. Αρχικά το λόγο πήρε ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, ο οποίος και ξεκίνησε από τη συνεργασία με την ΕΚΟ ως ονομαστικό χορηγό του αγώνα. Ο κ. Μιχελακάκης τόνισε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία του με την περιφέρεια, αλλά και τον Δήμαρχο της Λαμίας, σημειώνοντας ότι τίποτα δεν αλλάζει σε σχέση με το 2017 αναφορικά με τη στήριξή τους στον αγώνα. Μάλιστα, στο τέλος δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι ο λόγος που καθυστέρησαν οι σχετικές ανακοινώσεις για τον εθνικό μας αγώνα έγκειται στο γεγονός ότι υπήρχε αντίστοιχη χρονική καθυστέρηση και στην ολοκλήρωση των συμφωνιών. Και ολοκλήρωσε λέγοντας πως η Ομοσπονδία δε μιλάει σχετικά με κάτι αν δεν είναι σίγουρη.
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος δεν έκρυψε τη χαρά και την τιμή του που βρισκόταν σε αυτήν τη θέση. Ευχαρίστησε την ΕΚΟ για τη συνεργασία της, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συνεργασία ανάμεσα σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, και στο πόσο σημαντικά αποτελέσματα μπορεί αυτή να έχει αν λειτουργεί σωστά. Παράλληλα, δεν παρέλειψε να τονίσει πόσο σημαντικά είναι τα οφέλη για τη Φθιώτιδα και την ευρύτερη περιοχή από την παρουσία του Ακρόπολις. Σε αντίστοιχο κλίμα ήταν και η δήλωση του κ. Νίκου Σταυρογιάννη, Δημάρχου Λαμίας, ο οποίος δεν παρέλειψε να τονίσει ότι στήριξαν την επιστροφή του αγώνα “στο σπίτι του”, αλλά και την παραμονή του εκεί, ολοκληρώνοντας για την προβολή που λαμβάνουν τόσο η Ελλάδα όσο και η ιδιαίτερη πατρίδα του.
Στη συνέχεια, τις εντυπώσεις έκλεψε ο Γενικός Διευθυντής Διεθνούς και Εγχώριας Εμπορίας του Ομίλου Ελληνικών Πετρελαίων, κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, ο οποίος και παρουσίασε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πραγματικό του μέγεθος. Ως ένα εθνικό γεγονός! Ο κ. Καραχάννας υποστήριξε ότι η ΕΚΟ ως ελληνική εταιρεία αισθάνεται την υποχρέωση και την ανάγκη απέναντι στην ελληνική κοινωνία να προάγει τους θεσμούς, και μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνει το Ακρόπολις. Μάλιστα, ο ίδιος έδωσε και έμφαση στο γεγονός ότι λίγο έλειψε ο αγώνας να μην πραγματοποιηθεί, και πως πλέον είναι απόλυτα ικανοποιημένοι και χαρούμενοι που κάτι τέτοιο αποφεύχθηκε. Μάλιστα, δίνοντας ακόμα περισσότερη έμφαση στο ελληνικό στοιχείο και στην προβολή της χώρας μας, κάλεσε και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, έτσι ώστε να τους παρακινήσουν, και όλοι μαζί να φέρουν το Ακρόπολις και πάλι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Αυτή ήταν και η σπίθα που άναψε το φιτίλι για αρκετούς συναδέλφους, οι οποίοι και προσπάθησαν να εκμαιεύσουν μια σχετικά απάντηση. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας προσπάθησε με διακριτικό τρόπο να δώσει υποσχέσεις, αλλά, όπως άφησε να εννοηθεί, γίνονται σχετικές ενέργειες, χωρίς να θέλει να αναφέρει κάτι περισσότερο.
Βέβαια, μέχρι να φτάσουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα πρέπει να εστιάσουμε στο σήμερα, το οποίο περιλαμβάνει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του ERC. Ο αγώνας έχει μεγάλο ενδιαφέρον σχετικά, αφού πλέον γίνεται τριήμερος, με δύο νέες, πολύ σημαντικές προσθήκες. Η πρώτη είναι η εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και η δεύτερη η τέλεση σούπερ ειδικής στον Ιππόδρομο Μαρκοπούλου. Μάλιστα, μετά την υπερειδική (η οποία θα έχει εισιτήριο χωρίς να έχει αποφασιστεί το κόστος), τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ε.δ. Θήβα μήκους 30 χλμ.(!), για να επιστρέψουν το βράδυ για διανυκτέρευση στη Λαμία. Στο εκθεσιακό κέντρο της ΠΕΛ θα βρίσκεται και πάλι το service park, και από εκεί θα ξεκινήσουν την προσπάθειά τους οι αγωνιζόμενοι τις επόμενες δύο μέρες. Το Σάββατο θα αγωνιστούν στις ε.δ. Άμφισσα και Δροσοχώρι, αλλά με ανάποδη φορά σε σχέση με πέρσι, και στην ε.δ. Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα. Την Κυριακή, έπειτα από δύο περάσματα από τις ε.δ. Γραμμένη και Δρίβη, θα επιστρέψουν για τον τερματισμό μπροστά από την ΠΕΛ.
Μπορεί σήμερα η εικόνα να έμοιαζε ιδανική, σε ένα μοναδικό χώρο αντάξιο της φήμης και της ιστορίας του εθνικού μας αγώνα και με τη στήριξη τόσο μιας μεγάλης ελληνικής εταιρείας όσο και των δημόσιων φορέων, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο χρόνος μετράει αντίστροφα. Οι όποιες ανακοινώσεις και γνωστοποιήσεις έγιναν με αρκετή καθυστέρηση, κάτι που δε βοηθάει ούτε στην προετοιμασία του αγώνα, ούτε στην προβολή του, αλλά ούτε και στην προσέλκυση αγωνιζομένων. Σε κάθε περίπτωση, το τελικό πακέτο είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και υπάρχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία του εθνικού μας αγώνα. Αν και βέβαια είναι δεδομένο πως το αποτέλεσμα μετράει, το οποίο κρίνεται πάντα στο τέλος.
Πηγή: 4troxoi.gr
Το Ράλλυ Ακρόπολις απέκτησε ονομαστικό χορηγό, την ΕΚΟ, και διαφορετική σχεδίαση, που περιλαμβάνει εκκίνηση στην Ακρόπολη και υπερειδική στον Ιππόδρομο Μαρκοπούλου!
Η ΟΜΑΕ και η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις πραγματοποίησαν σήμερα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος την επίσημη συνέντευξη Τύπου πριν από τον εθνικό μας αγώνα, που φέτος είναι προγραμματισμένος για τις 1-3 Ιουνίου. Μόλις σαράντα μέρες πριν από την εκκίνηση, οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαμε την ευκαιρία σε ένα μοναδικό χώρο να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το Ακρόπολις του 2018, τις διαδρομές, αλλά και όσα συνέβησαν για να φτάσουμε έως εδώ. Αρχικά το λόγο πήρε ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, ο οποίος και ξεκίνησε από τη συνεργασία με την ΕΚΟ ως ονομαστικό χορηγό του αγώνα. Ο κ. Μιχελακάκης τόνισε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία του με την περιφέρεια, αλλά και τον Δήμαρχο της Λαμίας, σημειώνοντας ότι τίποτα δεν αλλάζει σε σχέση με το 2017 αναφορικά με τη στήριξή τους στον αγώνα. Μάλιστα, στο τέλος δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι ο λόγος που καθυστέρησαν οι σχετικές ανακοινώσεις για τον εθνικό μας αγώνα έγκειται στο γεγονός ότι υπήρχε αντίστοιχη χρονική καθυστέρηση και στην ολοκλήρωση των συμφωνιών. Και ολοκλήρωσε λέγοντας πως η Ομοσπονδία δε μιλάει σχετικά με κάτι αν δεν είναι σίγουρη.
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος δεν έκρυψε τη χαρά και την τιμή του που βρισκόταν σε αυτήν τη θέση. Ευχαρίστησε την ΕΚΟ για τη συνεργασία της, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συνεργασία ανάμεσα σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, και στο πόσο σημαντικά αποτελέσματα μπορεί αυτή να έχει αν λειτουργεί σωστά. Παράλληλα, δεν παρέλειψε να τονίσει πόσο σημαντικά είναι τα οφέλη για τη Φθιώτιδα και την ευρύτερη περιοχή από την παρουσία του Ακρόπολις. Σε αντίστοιχο κλίμα ήταν και η δήλωση του κ. Νίκου Σταυρογιάννη, Δημάρχου Λαμίας, ο οποίος δεν παρέλειψε να τονίσει ότι στήριξαν την επιστροφή του αγώνα “στο σπίτι του”, αλλά και την παραμονή του εκεί, ολοκληρώνοντας για την προβολή που λαμβάνουν τόσο η Ελλάδα όσο και η ιδιαίτερη πατρίδα του.
Στη συνέχεια, τις εντυπώσεις έκλεψε ο Γενικός Διευθυντής Διεθνούς και Εγχώριας Εμπορίας του Ομίλου Ελληνικών Πετρελαίων, κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, ο οποίος και παρουσίασε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πραγματικό του μέγεθος. Ως ένα εθνικό γεγονός! Ο κ. Καραχάννας υποστήριξε ότι η ΕΚΟ ως ελληνική εταιρεία αισθάνεται την υποχρέωση και την ανάγκη απέναντι στην ελληνική κοινωνία να προάγει τους θεσμούς, και μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνει το Ακρόπολις. Μάλιστα, ο ίδιος έδωσε και έμφαση στο γεγονός ότι λίγο έλειψε ο αγώνας να μην πραγματοποιηθεί, και πως πλέον είναι απόλυτα ικανοποιημένοι και χαρούμενοι που κάτι τέτοιο αποφεύχθηκε. Μάλιστα, δίνοντας ακόμα περισσότερη έμφαση στο ελληνικό στοιχείο και στην προβολή της χώρας μας, κάλεσε και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, έτσι ώστε να τους παρακινήσουν, και όλοι μαζί να φέρουν το Ακρόπολις και πάλι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Αυτή ήταν και η σπίθα που άναψε το φιτίλι για αρκετούς συναδέλφους, οι οποίοι και προσπάθησαν να εκμαιεύσουν μια σχετικά απάντηση. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας προσπάθησε με διακριτικό τρόπο να δώσει υποσχέσεις, αλλά, όπως άφησε να εννοηθεί, γίνονται σχετικές ενέργειες, χωρίς να θέλει να αναφέρει κάτι περισσότερο.
Βέβαια, μέχρι να φτάσουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα πρέπει να εστιάσουμε στο σήμερα, το οποίο περιλαμβάνει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του ERC. Ο αγώνας έχει μεγάλο ενδιαφέρον σχετικά, αφού πλέον γίνεται τριήμερος, με δύο νέες, πολύ σημαντικές προσθήκες. Η πρώτη είναι η εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και η δεύτερη η τέλεση σούπερ ειδικής στον Ιππόδρομο Μαρκοπούλου. Μάλιστα, μετά την υπερειδική (η οποία θα έχει εισιτήριο χωρίς να έχει αποφασιστεί το κόστος), τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ε.δ. Θήβα μήκους 30 χλμ.(!), για να επιστρέψουν το βράδυ για διανυκτέρευση στη Λαμία. Στο εκθεσιακό κέντρο της ΠΕΛ θα βρίσκεται και πάλι το service park, και από εκεί θα ξεκινήσουν την προσπάθειά τους οι αγωνιζόμενοι τις επόμενες δύο μέρες. Το Σάββατο θα αγωνιστούν στις ε.δ. Άμφισσα και Δροσοχώρι, αλλά με ανάποδη φορά σε σχέση με πέρσι, και στην ε.δ. Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα. Την Κυριακή, έπειτα από δύο περάσματα από τις ε.δ. Γραμμένη και Δρίβη, θα επιστρέψουν για τον τερματισμό μπροστά από την ΠΕΛ.
Μπορεί σήμερα η εικόνα να έμοιαζε ιδανική, σε ένα μοναδικό χώρο αντάξιο της φήμης και της ιστορίας του εθνικού μας αγώνα και με τη στήριξη τόσο μιας μεγάλης ελληνικής εταιρείας όσο και των δημόσιων φορέων, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο χρόνος μετράει αντίστροφα. Οι όποιες ανακοινώσεις και γνωστοποιήσεις έγιναν με αρκετή καθυστέρηση, κάτι που δε βοηθάει ούτε στην προετοιμασία του αγώνα, ούτε στην προβολή του, αλλά ούτε και στην προσέλκυση αγωνιζομένων. Σε κάθε περίπτωση, το τελικό πακέτο είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και υπάρχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία του εθνικού μας αγώνα. Αν και βέβαια είναι δεδομένο πως το αποτέλεσμα μετράει, το οποίο κρίνεται πάντα στο τέλος.
Πηγή: 4troxoi.gr