http://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/se-posi-ora-i-kampina-ginetai-foyrnos
Ένα από τα συνηθέστερα προβλήματα για όλους όσους από εμάς χρησιμοποιούμε αυτοκίνητο στην χώρα μας είναι η ζέστη, η οποία κάνει πολλές φορές αφόρητη την κατάσταση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Και αυτό γιατί ακόμη και σε μία σχετικά ήπια για το ελληνικό καλοκαίρι ημέρα, δεν θέλει πολύ ώστε η καμπίνα να μετατραπεί σε φούρνος…
Κάτι που όχι μόνο δυσχεραίνει την είσοδό μας στο αυτοκίνητο και τους χειρισμούς μας κατά την οδήγηση (γιατί με καυτό κάθισμα, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων σίγουρα όλοι δυσκολευόμαστε), είναι όμως και εξαιρετικά επικίνδυνο σε περίπτωση που έχει αφεθεί μέσα ένα κατοικίδιο ή ένα παιδί. Και το ακόμη χειρότερο είναι πως το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται καν να είναι στον ήλιο για να ανεβάσει θερμοκρασία στο εσωτερικό του. Οι ειδικοί λένε πως ακόμη και υπό σκιά, σε μία ζεστή ημέρα (32 βαθμοί Κελσίου), η θερμοκρασία στην καμπίνα μπορεί να ανέβει έως και επτά βαθμούς σε 10 λεπτά μόλις.
Το χειρότερο φυσικά είναι να αφεθεί το αυτοκίνητο στον ήλιο. Τότε αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι στους 32 βαθμούς σε μόλις 25 λεπτά η καμπίνα θα φτάσει στους 50 βαθμούς. Ενώ σε μία ώρα θα είναι στους 57 βαθμούς Κελσίου. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα όταν μιλάμε όχι για μία ώρα αλλά για πολλαπλάσιες. Εκεί μπορεί να δούμε έως και 60+ βαθμούς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Εμείς λοιπόν σας συμβουλεύουμε να έχετε πάντοτε ηλιοπροστασία μαζί μας ή ακόμη καλύτερα κάλυμμα για την οροφή και τις γυάλινες επιφάνειες του αυτοκινήτου και να αφήνεται ελαφρώς τα παράθυρα ανοικτά, ώστε να μην εγκλωβίζεται ο θερμός αέρας εντός της καμπίνας και δημιουργείται το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Ένα από τα συνηθέστερα προβλήματα για όλους όσους από εμάς χρησιμοποιούμε αυτοκίνητο στην χώρα μας είναι η ζέστη, η οποία κάνει πολλές φορές αφόρητη την κατάσταση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Και αυτό γιατί ακόμη και σε μία σχετικά ήπια για το ελληνικό καλοκαίρι ημέρα, δεν θέλει πολύ ώστε η καμπίνα να μετατραπεί σε φούρνος…
Κάτι που όχι μόνο δυσχεραίνει την είσοδό μας στο αυτοκίνητο και τους χειρισμούς μας κατά την οδήγηση (γιατί με καυτό κάθισμα, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων σίγουρα όλοι δυσκολευόμαστε), είναι όμως και εξαιρετικά επικίνδυνο σε περίπτωση που έχει αφεθεί μέσα ένα κατοικίδιο ή ένα παιδί. Και το ακόμη χειρότερο είναι πως το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται καν να είναι στον ήλιο για να ανεβάσει θερμοκρασία στο εσωτερικό του. Οι ειδικοί λένε πως ακόμη και υπό σκιά, σε μία ζεστή ημέρα (32 βαθμοί Κελσίου), η θερμοκρασία στην καμπίνα μπορεί να ανέβει έως και επτά βαθμούς σε 10 λεπτά μόλις.
Το χειρότερο φυσικά είναι να αφεθεί το αυτοκίνητο στον ήλιο. Τότε αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι στους 32 βαθμούς σε μόλις 25 λεπτά η καμπίνα θα φτάσει στους 50 βαθμούς. Ενώ σε μία ώρα θα είναι στους 57 βαθμούς Κελσίου. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα όταν μιλάμε όχι για μία ώρα αλλά για πολλαπλάσιες. Εκεί μπορεί να δούμε έως και 60+ βαθμούς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Εμείς λοιπόν σας συμβουλεύουμε να έχετε πάντοτε ηλιοπροστασία μαζί μας ή ακόμη καλύτερα κάλυμμα για την οροφή και τις γυάλινες επιφάνειες του αυτοκινήτου και να αφήνεται ελαφρώς τα παράθυρα ανοικτά, ώστε να μην εγκλωβίζεται ο θερμός αέρας εντός της καμπίνας και δημιουργείται το φαινόμενο του θερμοκηπίου.