Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Αναστάτωση στις τάξεις του Λεβαδειακού..Συνέντευξη Κομπότη



Αναβρασμός επικρατεί στις τάξεις του Λεβαδειακού μετά και την εμπλοκή του ονόματος του Γιάννη Παπακώστα στο σκάνδαλο με τα στημένα που έχει ξεσπάσει στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Στον σύλλογο τη Λιβαδειάς όμως καλούνται να συνεχίσουν κανονικά τις προπονήσεις προκειμένου οι ποδοσφαιριστές της ομάδας να εμφανιστούν πανέτοιμοι στα πλέι οφ, αν και εφόσον αυτά διεξαχθούν.Έτσι το βάρος πέφτει στον Δημήτρη Φαράντο, ο οποίος θα γυμνάζει τους Βοιωτούς μέχρι νεωτέρας.
Από εκεί και πέρα, στον Λεβαδειακό δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο τις προσεχείς ημέρες να πραγματοποιηθεί κάποιο φιλικό προκειμένου οι «πράσινοι» να ξεμουδιάσουν από την αγωνιστική απραξία τον τελευταίο καιρό.

Ο Κομπότης στο onsports.
Ο Γιάννης Κομπότης είναι ένα από τα πρόσωπα που περιλαμβάνονται στη λίστα εκείνων που θα κληθούν να καταθέσουν για την υπόθεση των στημένων αγώνων.

Ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Λεβαδειακός, μίλησε στο Οnsports για όσα καταλογίζονται, αλλά και για το θέμα των αδειοδοτήσεων και της διεξαγωγής των Play Offs της Football League.«Το ότι εγώ δεν παίζω στοίχημα είναι γνωστό. Ρωτήστε πρώτο τον κ. Πιλάβιο. Είναι γνωστό. Ολη η Ελλάδα το ξέρει. Ισα – ίσα που εγώ λέω σε άλλους, που παίζουν, ακόμα και δημοσιογράφους, ότι χάνετε τα λεφτά σας. Το ένα βγαίνει απ’ τα δέκα που παίζουν αυτά τα λαμόγια. Ποτέ δεν έχω παίξει».
- Πώς προκύπτει η κατηγορία εναντίον σας;
«Προκύπτει, θεωρητικά, στο ματς με την Ηλιούπολη. Τι θα πει, δηλαδή, ότι κερδίσαμε με ανατροπή στο β’ ημίχρονο. Γιατί τότε τα ματς διαρκούν 90 λεπτά; Ας τα σταματάμε στα 45′. Και ο στοιχηματισμός να διαρκεί ως το 45′ και οι βαθμοί να μοιράζονται στο 45. Και τα άλλα 45′ να έχουν χαρακτήρα προπονητικό. Και θες να ξέρεις κάτι ακόμα; Αυτό το παιχνίδι δεν παιζόταν πουθενά στον κόσμο. Πουθενά. Και δεν μπορώ να ξέρω εγώ αν ο άλλος πάει να το παίξει στο μπακάλικο της γειτονιάς του. Δεν καταλαβαίνω τι μου λες»…
- Πώς κρίνετε τις εξελίξεις…
«Εγώ πάντα μιλάω γι’ αυτά που ξέρω. Δεν μπορώ να μιλήσω για ό,τι κάνουν άλλοι. Τι έχουν κάνει στη ζωή τους, τι δεν έχουν κάνει, αν και πως εμπλέκονται. Θα γινόταν αυτό κάποια στιγμή. Ομως δεν σημαίνει ότι όλα όσα αναφέρονται, είναι και πραγματικότητα. Δηλαδή, εγώ με μια ομάδα 4 εκατομμυρίων ευρώ που με κέρδισε η Παναχαϊκή στο Κύπελλο και έμεινα με εννέα παίκτες, τι να πω… Θα πουν ότι με μια ομάδα Α’ Εθνικής δεν μπορώ να γυρίσω ένα ματς με την Ηλιούπολη που έπρεπε να το είχαμε κερδίσει με 8-3; Ποιον κέρδισα; Τον Ολυμπιακό; Δηλαδή, ο Ολυμπιακός Βόλου που κέρδισε την ΑΕΚ; Η Καβάλα που νίκησε τον Παναθηναϊκό; Τι σημαίνει, πως όποιος κερδίζει στήνει; Είναι δυνατόν;».
- Ο Λεβαδειακός σε τι κατάσταση βρίσκεται και ποια στάση θα τηρήσει στη διαδικασία των αδειοδοτήσεων και των Play Off της Football League;
«Εγώ θα παίξω μόνο με ομάδες νόμιμες. Αν οι ομάδες δεν έχουν τα χαρτιά τους, βάση προκήρυξης, δεν παίζουμε. Εγώ θα κατεβώ να παίξω εφόσον όλες ομάδες οι ομάδες θα έχουν τα ίδια δικαιολογητικά με εμένα. Μακάρι να πάρει άδεια και ο ΟΦΗ και τα Τρίκαλα. Δεν έχω τίποτα με τις ομάδες ή τους ανθρώπους τους».
- Αν καταργηθεί η διαδικασία της αδειοδότησης;
«Εγώ συμμετείχα σε πρωτάθλημα με προκήρυξη για άδειες. Διαφορετικά, αν ισχύσει η διαδικασία μη αδειοδότησης εγώ δεν κατεβαίνω. Υπέγραψα συγκεκριμένη προκήρυξη και όλη τη σεζόν αγωνιζόμασταν με βάση αυτή.Να παίξω πλει οφ, αλλά υποχρεωτικά με άδεια… Ετσι θα παίξω. Επαναλάμβάνω. Μακάρι να πάρει άδεια και ο ΟΦΗ και τα Τρίκαλα, παρά τα προσωπικά προβλήματα που έχω με τον Πλεξία. Αν δεν πάρει άδεια, ανάκληση δεν μπορεί να γίνει. Τελείωσε το πρωτάθλημα, κύριοι. Αν το έλεγαν τον Γενάρη θα το δεχόμουν. Διαφορετικά, να βγούν οι παράγοντες της ΕΠΟ στο γήπεδο».
- Σε μια τέτοια περίπτωση, πώς θα αντιδράσετε;
«Οπως μας έδειξε ο ΟΦΗ υπάρχουν και πολιτικά δικαστήρια. Δικαιώνεται με τη συμπεριφορά του. Μας έδειξε το δρόμο να κάνουμε το ίδιο».
- Ποια είναι η επόμενη μέρα για τη Super League;
«Ετσι όπως έχει γίνει τώρα η κατάσταση, για εμένα πρέπει οι ομάδες της Super League να γίνουν 18 και να μη διεξαχθούν τα Play Offs στη Football League. Δηλαδή, να κάνουμε αγώνες μέσα στον Ιούλιο; Δεν ξέρω που τα έχουν δει αυτά. Δεν μπορεί εγώ που είμαι νόμιμος όλη τη χρονιά να γίνω παράνομος και όσοι δεν έχουν πιστοποιητικά να γίνουν ξαφνικά νόμιμοι. Ας γίνουν 22 οι ομάδες της Super League. Δεν με νοιάζει. Αλλά να μείνω έξω εγώ που όλη τη σεζόν ήμουν νόμιμος, δεν πρόκειται να το δεχτώ ποτέ».