Ποια δικαιολογητικά χρειάζονται
Αρχίζει και ολοκληρώνεται τη Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012, η χορήγηση των δελτίων μετακίνησης στα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ).
Πρέπει φυσικά να γνωρίζετε ότι τα δελτία του 2011 ισχύουν μέχρι την Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012.
Οι δικαιούχοι μπορούν να παραλαμβάνουν τις κάρτες τους από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών των δήμων καθώς και από τις διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας των αντίστοιχων Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Αττικής.
Μόνο που για να τις παραλάβετε, χρειάζονται κάποια δικαιολογητικά. Αυτά είναι: αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του, εξουσιοδότηση, μόνο στην περίπτωση που δεν παρίσταται ο ενδιαφερόμενος, υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί ακριβούς διεύθυνσης διαμονής, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής ή απόφαση διοικητικού διευθυντή του ασφαλιστικού φορέα που ανήκουν, όπου θα αναγράφεται παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας (τουλάχιστον 67%) και η διάρκεια ισχύος της ή βεβαίωση απογραφής από τα ΚΕΠ. (Από 01-09-2012 η πιστοποίηση γίνεται με βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων από τους Δήμους).
Επίσης, χρειάζεται εκκαθαριστικό της Εφορίας οικ. έτους 2011 ή Υπ. Δήλωση του Ν.1599/86 θεωρημένη από την αρμόδια ΔΟΥ ότι δεν υποχρεούται στην υποβολή Φορολογικής Δήλωσης. Ασφαλιστικό βιβλιάριο υγείας.