"Τρεις φράσεις - κλειδιά που σημαίνουν πολλά για το πως αντιλαμβανόμαστε εμείς το παρόν, αλλά κυρίως το μέλλον της Δημόσιας Τουριστικής Έκπαίδευσης σε ένα διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
-Η πρώτη είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός και η ολοκληρωμένη πολιτική στον Τομέα της Τουριστικής Έκπαίδευσης. Το επιδιώξαμε από την πρώτη στιγμή. Το ολοκληρώσαμε. Το εφαρμόζουμε.
-Η δεύτερη είναι οι Συνέργειες. Συνέργειες του Δημόσιου με τον Ιδιωτικό Τομέα. Συνέργειες με τον κόσμο της αγοράς και της πραγματικής
οικονομίας, με τα στελέχη του τουριστικού κλάδου, τα Πανεπιστήμια της Διοίκησης Τουρισμού, τα Επιμελητήρια, τους τουριστικούς φορείς, τον Ιδιωτικό Τομέα.
-Η πρώτη είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός και η ολοκληρωμένη πολιτική στον Τομέα της Τουριστικής Έκπαίδευσης. Το επιδιώξαμε από την πρώτη στιγμή. Το ολοκληρώσαμε. Το εφαρμόζουμε.
-Η δεύτερη είναι οι Συνέργειες. Συνέργειες του Δημόσιου με τον Ιδιωτικό Τομέα. Συνέργειες με τον κόσμο της αγοράς και της πραγματικής
οικονομίας, με τα στελέχη του τουριστικού κλάδου, τα Πανεπιστήμια της Διοίκησης Τουρισμού, τα Επιμελητήρια, τους τουριστικούς φορείς, τον Ιδιωτικό Τομέα.