Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Ευχαριστήρια ανακοίνωση Σπυρίδων Νικολάου


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Φίλες και Φίλοι Βοιωτοί 

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την έμπρακτη στήριξή σας στις Περιφερειακές Εκλογές της 26ης Μαΐου 2019, όπου για πρώτη φορά έθεσα υποψηφιότητα για τον Β' βαθμό της Αυτοδιοίκησης. Να ευχαριστήσω όλες και όλους που με τίμησαν, που με συμπάθησαν, που μου έκαναν καλόπιστη κριτική αλλά και όλες και όλους που ενδεχομένως με αδίκησαν. 

Η ψήφος εμπιστοσύνης σας με κατέταξε στην 5η θέση στο σύνολο των 17 συνυποψηφίων μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας “Επιμένουμε στην καρδιά της Ελλάδας” και αυτό αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα. Δεδομένου του εκλογικού αποτελέσματος δεν κατάφερα να κερδίσω μία θέση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, ωστόσο αυτό για εμένα δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα γιατί συνεχίζω και δηλώνω την αμέριστη στήριξή μου στον Φάνη Σπανό, τον οποίο ευχαριστώ από καρδιάς για την επιλογή του να αποτελέσω μέλος της ομάδας του και να δώσουμε μαζί αυτή τη μάχη.

Ο Φάνης Σπανός είναι ένας νέος άνθρωπος, έμπειρος αυτοδιοικητικός, με όραμα, θέληση και υλοποιήσιμους στόχους και θεωρώ δεδομένη τη νίκη του και νίκη μας στον Β' γύρο των εκλογών. Σας καλώ όλους και όλες να συνεχίσουμε μαζί αυτό το αυτοδιοικητικό ταξίδι την Κυριακή 2 Ιουνίου 2019 και όλοι μαζί να εκλέξουμε Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας τον Φάνη Σπανό. 

Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω τους συνυποψήφιους μου για τον έντιμο προεκλογικό αγώνα και τον πολιτικό πολιτισμό του επέδειξαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Στους εκλεγμένους εύχομαι να έχουν μία νέα καλή και δημιουργική θητεία για μία βιώσιμη αναπτυξιακή πορεία της Βοιωτίας και της Στερεάς Ελλάδας και τη βέλτιστη προσφορά στον πολίτη. 


Με τιμή 

Σπυρίδων Νικολάου
Δήμαρχος Θηβαίων