Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

ΚΑΛΑΜΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ


Φίλες και φίλοι, θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου σε όλους εσάς

που με πιστέψατε, με στηρίξατε και μου δώσατε μια θέση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Θηβαίων! Ευχαριστώ όχι μόνο εσάς τους 644 που με τιμήσατε τελικά με τη ψήφο σας, αλλά και όσους ήσασταν δίπλα μου με κάθε τρόπο σε αυτόν τον μεγάλο αγώνα. Ελπίζω να φανώ άξιος της εμπιστοσύνης σας και όλοι μαζί να πάμε τον τόπο μας πολλά βήματα μπροστά!

Οφείλω βέβαια ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Αναστασίου που πίστεψε σε εμένα, με συμπεριέλαβε στην ομάδα του και μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε αυτό το πολύ όμορφο ταξίδι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που μόλις αρχίζει! Παράλληλα, θα ήθελα να συγχαρώ τους καταπληκτικούς συνυποψηφίους μου για την τεράστια προσπάθεια που κάνουμε ώστε να αναδείξουμε νικητήριο τον Συνδυασμό μας «Δήμος Πολιτών». Έναν Συνδυασμό που για τα επόμενα χρόνια θα αγωνιστεί για την ανάπτυξη της Θήβας και των χωριών μας με γνώμονα μόνο το όφελος του τόπου και των δημοτών.

Μη ξεχνάμε όμως οτι η εκλογική "μάχη" δεν έχει τελειώσει! Σας καλώ να επισφραγίσετε τη στήριξη στον Συνδυασμό μας τιμώντας μας με τη ψήφο σας την ερχόμενη Κυριακή, ώστε να αναδείξουμε τον Γιώργο Αναστασίου ως τον επόμενο Δήμαρχο Θηβαίων!

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Σταμάτης Καλαμιώτης

Φυσικός – Εκπαιδευτικός Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Νέων Δ. Θηβαίων