Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Φωτιάδης Αντώνης Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Φίλες και φίλοι,
Η μέρα της δικής σας κρίσης έφτασε . Την Κυριακή 26 Μαΐου ψηφίζουμε ικανό δήμαρχο να λύσει τα προβλήματα του Δήμου μας.

Η Δημοτική Συνεργασία Ευθύνης με υποψήφιο δήμαρχο τον Ηλία Τραμπάκουλο έδωσε ένα τίμιο αγώνα με ήθος χωρίς φαμφάρες,  χωρίς κραυγές, χωρίς δηθενιές, χωρίς νεοπλουτισμό, χωρίς κατασπατάληση υπέρογκων ποσών σε περίοδο κρίσης. Ειμαι πολύ περήφανος και είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα που είμαι κι εγώ ένα γρανάζι σ αυτή την ωραία προσπάθεια. Την επομένη των εκλογών ξεκινάμε σκληρή δουλειά ώστε να κάνουμε τη Θήβα την πόλη που της αξίζει την πόλη που θέλουμε να μεγαλώσουν τα παιδιά μας.

Με πολλούς από εσάς γνωριζόμαστε μέσα από τις κοινές δράσεις μας όλα αυτά τα χρόνια. Θα ήθελα να συστηθώ όμως και σε όσους δεν γνωρίζουν τόσα πολλά για μένα.
Γεννήθηκα στη Θήβα τον Απρίλιο του 1967 και είμαι πατέρας δυο παιδιών της Αιμιλίας 18 χρονών και του Φρίξου 14 χρονών.

Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο το 1985. Το 1987 μετά από εξετάσεις εισήλθα στη Σχολή Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΤΥΑ) και αποφοίτησα με άριστα το 1989 και το βαθμό Σμηνία. Κατά τη θητεία μου τελείωσα τη Σχολή Πολέμου Αεροπορίας καθώς επίσης και τη Σχολή Πολιτικής Σχεδίασης Έκτακτης Ανάγκης (ΠΣΕΑ) . Αποστρατεύτηκα το 2013 με το βαθμό του Σμηναγού.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκινά από πολύ μικρή ηλικία . το 1984 σε ηλικία 17 ετών γίνομαι μέλος της Εταιρίας Πολιτιστικής Δημιουργίας, εκλέγομαι στο ΔΣ και παίρνω τη θέση του γραμματέα.
Ιδρυτικό μέλος το 1986 της Θηβαϊκής Σκηνής , μέλος του ΔΣ και ταμίας.

Συμμετοχή το 1992 και 1993 στη δημιουργία δημοτικής θεατρικής ομάδας με παραστάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (Βελιγράδι).

Ιδρυτικό μέλος του Θηβαϊκού Πειραματικού Θέατρου το 1994 , μέλος του ΔΣ και πρόεδρος (θέση που κατέχω και σήμερα) με πλήθος παραστάσεων σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό (Μαδρίτη).
Μέλος της Ένωσης Μικρασιατών Θήβας και μέλος του ΔΣ από 2008 – 2013.
Από το 1983 – 2017 υπηρέτησα το χώρο του αθλητισμού ως αθλητής στίβου , ποδοσφαιριστής και διαιτητής ποδοσφαίρου.

Ασχολήθηκα με τον εθελοντισμό και το 2016 γίνομαι μέλος της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων (ΟΔΙΚ) με συνεχή συμμετοχή σε ασκήσεις εκπαιδεύσεις αλλά και καταστροφές σε Μάτι και Μάνδρα . Εκτός της εκπαίδευσης του βασικού σχολείου έχω πιστοποιηθεί στην Καρδιοπνευμονική  Αναζωογόνηση και στην αντιμετώπιση πολυτραυματία.

Το 2018 αναλαμβάνω υπεύθυνος επικοινωνίας της βάσης ετοιμότητας Βοιωτίας ΟΔΙΚ. Επίσης γίνομαι και εκπαιδευτής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση με εθελοντικές δωρεάν εκπαιδεύσεις σε πολίτες και μαθητές .
Από το 2016 ως και σήμερα έχω την τιμή να είμαι μέλος του ΔΣ του Δημοτικού Οργανισμού Θήβας (ΔΟΘ).

Φίλες και φίλοι
Αγαπώ την πόλη μου, λατρεύω τα χωριά της, λατρεύω τις παραλίες της και τα βουνά της . Πραγματικά είναι ένας ευλογημένος τόπος
Την Κυριακή 26 Μαΐου σας ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας για να παλέψω από άλλη θέση πια για την πόλη της καρδιάς μας .
Και μην ξεχνάτε :
«Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα . Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με τη ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου.
Αβραάμ Λίνκολν»

Φωτιάδης Αντώνης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Δημοτικής Συνεργασίας Ευθύνης  με υποψήφιο δήμαρχο τον Ηλία Τραμπάκουλο