Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Μαλιακός Κόλπος: επιτέλους υπογράφηκε η ολοκλήρωση της παράκαμψης Λαμίας, το 2014 στην κυκλοφορία


Επιτέλους μετά από πολύ καιρό και μετά από 3 χρόνια αναμονή υπογράφηκε η σύμβαση για την παράκαμψη Λαμίας. Η εταιρεία που ανέλαβε το έργο «Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: Νέα κοίτη Σπερχειού- τέλος Α.Κ. Ροδίτσας του άξονα ΠΑΘΕ» είναι ο ΜΟΧΛΟΣ.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 41.788.617 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η συνολική προθεσμία των εργασιών ολοκλήρωσης έχει ορισθεί σε οκτακόσιες (800) ημερολογιακές και αν δεν έχουμε άλλα δυσάρεστα τον Σεπτέμβριο του 2014 το έργο θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Το έργο είχε ξεκινήσει το 2006 να κατασκευάζει η εταιρεία ΑΤΤΙΚΑΤ αλλά λόγω οικονομικών δυσχερειών κρίθηκε έκπτωτη και αποχώρησε.Το έργο είχε σταματήσει από το 2008 ενώ η αρχική ημερομηνία ολοκλήρωσης του ήταν το Φθινόπωρο του 2009. Όπως πολλές φορές είχε γράψει το ypodomes.com το έργο δεν επαναδημοπρατήθηκε αλλά επελέγη ο τρόπος της απευθείας διαπραγμάτευσης με τους συμμετέχοντες του αρχικού διαγωνισμού.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Αντικείμενο του έργου είναι η ολοκλήρωση της κατασκευής του τμήματος του ΠΑΘΕ από την Νέα Κοίτη Σπερχειού έως το τέλος του Α.Κ. Ροδίτσας, στο οποίο περιλαμβάνονται,

α) η αρτηρία, μήκους περίπου 4,06km, ως διαπλάτυνση ή/και βελτίωση της χάραξης της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο.,
β) ο ανισόπεδος κόμβος Ροδίτσας (μορφής "τρομπέτας"), που εξυπηρετεί την σύνδεση της πόλης της Λαμίας με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.,
γ) οι παράπλευρες, οι εγκάρσιες οδοί και οι τοπικές οδοί,
δ) η αναδιευθέτηση της Νέας Κοίτης του Σπερχειού, από την εκβολή αυτού μέχρι τη Χ.Θ. 5+561 (περίπου 250m ανάντη του ΠΑΘΕ), η οποία Χ.Θ. ταυτίζεται με την Χ.Θ. 5+600 της υδραυλικής μελέτης,
ε) η αναδιευθέτηση της Τάφρου Λαμίας από τη εκβολή αυτής στην Νέα Κοίτη Σπερχειού (Χ.Θ. 0+000) έως τη Χ.Θ. 5+000,
στ) η αναδιευθέτηση τμήματος του χειμάρρου Ξηριά, μήκους περίπου 660m
ζ) η αποκατάσταση των επηρεαζόμενων έργων των αρδευτικών δικτύων Ανθήλης - Ροδίτσας.

Να θυμίσουμε ότι την ίδια θετική κατάληξη αναμένουμε και για τη άλλη εργολαβία που είναι από τη αρχή του Α.Κ. ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ μέχρι τον Α/Κ στις Ράχες μήκους 19,2 χλμ. που θα ολοκληρώσει το έργο αναβάθμισης του οδικού άξονα του Μαλιακού Κόλπου σε αυτοκινητόδρομο.

Και εκεί υπάρχει διαπραγμάτευση με τους συμμετέχοντες του αρχικού διαγωνισμού καθώς η ΑΤΤΙΚΑΤ που αρχικά ανέλαβε το έργο κρίθηκε και εδώ έκπτωτη και επιλέχθηκε ο δρόμος της διαπραγμάτευσης.

Πηγή:ypodomes.com