Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

Δεν θα πιστεύετε πως φτιάχνουν τις μπανιέρες τους οι Ιάπωνες


Μετά την απόλυτη μεταμόρφωση των τουαλετών με θερμαινόμενα καθίσματα, αποσμητικά χώρου και εκτοξευτήρες νερού σε στρατηγικά σημεία μέσω της σειράς Washlet, η ιαπωνική εταιρεία Toto Ltd. θέλει τώρα να επαναστατήσει και στις μπανιέρες και να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε μπάνιο!

Η εταιρεία παρουσίασε την Τρίτη τη νέα της μπανιέρα που έχει ως στόχο να προσφέρει την «απόλυτη χαλάρωση» στους χρήστες της βάζοντας τους σε μια κατάσταση «έκστασης». Η υψηλής τεχνολογίας μπανιέρα είναι εμπνευσμένη από την θεραπεία επίπλευσης που στοχεύει στα εγκεφαλικά κύματα και παρουσιάστηκε σε ένα βιομηχανικό συνέδριο στη Φρανκφούρτη.

Η μπανιέρα θα διατεθεί προς πώληση πριν τον Απρίλιο, αν και η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Στόχος είναι οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και την Κίνα, καθώς η ιαπωνική εταιρεία που κλείνει τα 100 χρόνια λειτουργίας φέτος αλλάζει την στρατηγική της.

«Μέχρι τώρα, σκεφτόμασταν πως θα πουλήσουμε στο εξωτερικό προϊόντα που είχαν σχεδιαστεί για την Ιαπωνία. Πλέον, όμως, σχεδιάζουμε προϊόντα με στόχο το εξωτερικό», ανέφερε ο πρόεδρος της Toto, Μαντόκα Κιταμούρα.

Η Toto, ιδρύθηκε το 1917, στη νότια Ιαπωνία με στόχο να εισάγει τουαλέτες δυτικού τύπου σε μια εποχή που στη χώρα κυριαρχούσαν οι «τούρκικες» τουαλέτες. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του 2012, η Toto ελέγχει το 54% της αγοράς των θερμαινόμενων τουαλετών στην Ιαπωνία, με την νεώτερη ανταγωνίστρια της, την Lixil Group να κατέχει το 24%, αναφέρει το ερευνητικό περιοδικό Japan Journal of Remodeling.

Η σειρά Washlet, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1980, κερδίζει έδαφος στην Ασία τα τελευταία χρόνια. Αυτό οφείλεται κυρίως στου Κινέζους για τους οποίους οι συγκεκριμένες τουαλέτες είναι από τα πιο συχνά πράγματα που φέρνουν πίσω στη χώρα τους μετά από ένα ταξίδι στην Ιαπωνία.

Η Toto ανακοίνωσε αύξηση των καθαρών της κερδών στα 311 εκατ. δολάρια το τελευταίο οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2016, αντιστρέφοντας μια πτώση κερδών που είχε την προηγούμενη χρονιά. Αν και η εταιρεία δεν ανακοινώνει τις πωλήσεις της ανά προϊόν, οι τουαλέτες της θεωρούνται βασική πηγή εσόδων.

Μερικά χαρακτηριστικά των πολυτελών τουαλετών της Toto είναι τα εξής: Αυτόματο καζανάκι και αυτόματο πλύσιμο, αυτόματο καθαρισμό και απολύμανση μέσω ενός ειδικού υγρού. Ακόμη κάποιες ειδικές τουαλέτες για τα νοσοκομεία μπορούν να μετρήσουν ακόμη και τον όγκο των ούρων κάποιου. Οι τουαλέτες είναι σχεδιασμένες να καταναλώνουν όσο το δυνατόν λιγότερο νερό.


Διέγερση του εγκεφάλου

Η μπανιέρα επίπλευσης είναι σχεδιασμένη για να βάζει τους χρήστες της σε μια κατάσταση χαμηλής εγκεφαλικής δραστηριότητας, παρόμοιας με αυτή του ύπνου, σημειώνει ο Κιταμούρα.

«Ρωτήσαμε τους ερευνητές μας που τους έρχονται οι ιδέες τους και πολλοί είπαν ότι τους έρχονται ενώ κάνουν μπάνιο», σχολιάζει ο Χαρούο Τσουτσούι, διευθυντής έρευνας και ανάπτυξης της Toto. «Πιστεύουμε ότι η χαλάρωση διεγείρει το μυαλό επιτρέποντας την εμφάνιση ιδεών».

Ο Τσουτσούι δήλωσε ότι η ομάδα, που περιλαμβάνει και άτομα με επιστημονικό υπόβαθρο στον χώρο της υγείας, έκανε περισσότερες από 100 δοκιμές για να βρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ της επίπλευσης και του ξαπλώματος.

Η Toto πουλάει μπανιέρες, κυρίως στην ιαπωνική αγορά, από το 1958. Ωστόσο, η μπανιέρα επίπλευσης δεν είναι σχεδιασμένη για τον μέσο Ιάπωνα, ο οποίος κανονικά κάθεται όταν κάνει το μπάνιο του. Με μήκος άνω των δύο μέτρων η μπανιέρα είναι κατά περίπου 50% μεγαλύτερη από μια τυπική μπανιέρα που πωλείται στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες ιαπωνικές μπανιέρες που είναι ορθογώνιες η μπανιέρα επίπλευσης της Toto είναι οβάλ. Έρχεται με ένα προσαρμόσιμο μαξιλάρι και επιτρέπει στους χρήστες της να ξαπλώνουν με τα πόδια τους απλωμένα, ενώ το υδρομασάζ βοηθά με την χαλάρωση.
Πηγή: newmoney.gr