Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Το τρικ για να ξυπνάς με λιγότερο άγχος καιπερισσότερη ενέργεια


Μια μικρή αλλαγή που θα σου βελτιώσει την καθημερινότητα.



Πετάγεσαι από το κρεβάτι αγωνιώντας αν θα προλάβεις τα πάντα; Νιώσεις μια πίεση στο στήθος μέσα στην ημέρα και πολλές φορές νιώθεις ότι το θολό κεφάλι σου δε μπορεί να κατεβάσει ιδέες; Μην ανησυχείς. Πρώτον, δεν είσαι η μόνη που τα ζει όλα αυτά. Είμαστε πολλές. Και δεύτερον, ευτυχώς έχουμε έναν πάρα πολύ εύκολο τρόπο να τα ξορκίσουμε.

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Organizational Behavior and Human Decision Processes, ο προγραμματισμός ενός διαλείμματος μπορεί να διώξεις μακρυά το άγχος και να μας κάνει πιο παραγωγικές.

Μπορεί να σου ακούγεται οξύμωρο, όμως διαπίστωσαν ότι δουλεύει. Μαζί με όλα τα άλλα που γράφεις στην ατζέντα, καθημερινά συμπεριέλαβε και χρόνο για χαλάρωση. Όταν έρθει η ώρα, απόλαυσε τον κάνοντας βόλτα, διαβάζοντας ένα βιβλίο, ακούγοντας το αγαπημένο σου τραγούδι.