Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Φώτης Σταματόπουλος Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δήμου Θήβας



Αγαπητοί φίλοι….

Όπως σας είναι ήδη γνωστό, είμαι υποψήφιος στο ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο για το τοπικό συμβούλιο της πόλης μας. Θεώρησα αναγκαίο να επικοινωνήσω μαζί σας για να σας γνωστοποιήσω το σκεπτικό της απόφασης μου αυτής.

 Γνωστός από την επαγγελματική μου δραστηριότητα (Εμπορία αυτοκινήτων) και κοινωνικός ασχολούμαι εδώ και πολλά χρόνια με τα προβλήματα της πόλης μας με αποκορύφωμα την εμπλοκή μου στην «Επιτροπή αγώνα κατά της εγκληματικότητας των ΡΟΜΑ». 

Από νεαρή ηλικία δεν δίστασα να αναλάβω, να βγώ μπροστά και να αντιδράσω μένοντας από επιλογή μακριά από θεσμικές θέσεις, η εμπειρία αυτών των ετών μου έδειξε πως αν δεν έχεις θεσμικό ρόλο δυστυχώς δεν μπορείς να καταφέρεις και πολλά. Θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία της πόλης και σας καλώ να στηρίξετε το ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο του τοπικού συμβούλιου της πόλης. 

Σε όσους με γνωρίζουν από την δράση μου όλα αυτά τα χρόνια ζητώ την ψήφο τους όχι από υποχρέωση ή λόγω προσωπικής σχέσης και φιλίας! Ζητώ την ψήφο των συμπολιτών μου που σε εμένα αναγνωρίζουν την ικανότητα να προσφέρω στον τόπο μας και δεσμεύομαι απέναντι τους να προσπαθήσω για το καλύτερο αποτέλεσμα. Με την αγάπη για την πόλη μας και την συλλογική προσπάθεια μπορούμε να ανακτήσουμε μια αξιοπρεπή καθημερινότητα και ένα καλύτερο μέλλον για εμάς.

Με εκτίμηση
Φώτης Σταματόπουλος
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δήμου Θήβας