Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Παναγιωτής Δημ. Νίκας Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

Σε πολλές από τις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις,αρκετά μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού βρέθηκε να ψηφίζει από τον καναπέ του σπιτιού τού.Αυτό οφείλεται στην έλλειψη εμπιστοσύνης προς το πολιτικό σύστημα.Στήν δημοκρατία όμως απαιτείται η συμμετοχή της πλειοψηφίας.Οσο περισσότεροι ασχολούνται με την πολιτική ενεργά και με σθένος,τόσο περισσότερο θα δυσχεραίνονται οι πρακτικές των ολιγαρχών και των πολιτικών παλαιάς κοπής.

Έπειτα και από την προγενέστερη θητεία μου ως δημοτικός σύμβουλος ,με την εμπειρία που αποκόμισα και τις παραστάσεις που έλαβα,νιώθω οτι έχω ευθύνη απέναντι στον εαυτό μου και την οικογένεια μου κυρίως,αλλά και απέναντι στην κοινωνία των Θηβών να προσφέρω με την εκλογή μου,στην αλλαγή σκηνικού που τόσο επιτακτικά όλοι επιζητούμε.Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει ανάγκη ανθρώπους με συνέπεια στον λόγο τους,ανθρώπους με χαμόγελο και πάθος για να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης.

Ιδιαίτερα η πόλη και τα χωριά μας,που αποδυναμώθηκαν και βίωσαν την πραγματική κρίση.Θα σταθώ στα χωριά μας,γιατί και εγώ κατάγομαι απο το Μελισσοχώρι,εκεί έζησα,εκεί μεγάλωσα,και οι αναμνήσεις μου δεν έχουν καμία σχέση με την παρούσα κατάσταση.Την ίδια νωθρή εικόνα αντιμετωπίζουν τα περισσότερα χωριά,και αυτήν την εικόνα πρέπει να την αλλάξουμε,να την κάνουμε έγχρωμη-σύγχρονη και γιατί όχι καινοτόμα.

Σε αυτές τις εκλογές δεν υπάρχουν χρώματα,δεν υπάρχουν ταμπέλες.Υπάρχουν συνδημότες μας,που περιμένουν μια επανέναρξη της τοπικής μηχανής.

Σε όλους αυτούς,ο συνδυασμός μας ο 'ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ', ο υποψήφιος δήμαρχος κ. Γρηγόρης Παπαβασιλείου(Grigoris Papavasileiou ) και εγώ προσωπικά,το μόνο πού μπορούμε να εγγυηθούμε είναι οτι θα παλέψουμε για το καλύτερο,με απόλυτη ευθύνη και πολλή δουλειά

Παναγιωτής Δημ. Νίκας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος