Δευτέρα 23 Μαΐου 2011


Η ζωή τις είχε χωρίσει αλλά εκείνες δεν σταμάτησαν ποτέ να αναζητούν η μία την άλλη...




Η Άντζελα που είναι από την Πάτρα και η Τόνια που ζει στη Θήβα άρχισαν να συνομιλούν τυχαία μέσα από μία κοινή ομάδα στη γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι συνομιλίες τους, σύμφωνα με το filodimos.gr, τις οδήγησαν σταδιακά στη λύση του μυστηρίου που βασάνιζε τις ζωές τους τα τελευταία 37 χρόνια, οι δύο γυναίκες ήταν αδερφές!
Φυσικά η χαρά τους είναι απερίγραπτη και την εξέφρασαν και οι δύο, προς το παρόν στον "τοίχο" του προφίλ της Άντζελας. Η ίδια γράφει: "Ας μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας. Είχα μια κοπέλα στο Facebook ως φίλη μου, όπως και εδώ στην ομάδα και μιλούσαμε σαν φιλενάδες. Πριν λίγα λεπτά μάθαμε πως είμαστε πραγματικές αδερφές. Μετά από 37 χρόνια βρήκα την αδερφή μου. Τρέμω ολόκληρη! Έψαχνα τόσα χρόνια να βρω εγώ αυτή κι αυτή εμένα. Χριστέ μου, δεν έχω λόγια..."
Και η Τόνια της απαντάει: "Ναι αδελφούλα μου, δάκρυα χαράς έχουμε και οι δύο". Μάλιστα, οι φωτογραφίες των δύο γυναικών, δείχνουν ξεκάθαρα πως μοιάζουν πραγματικά..
newsit
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Δύο χαμένες αδελφές ξαναβρέθηκαν μέσω Facebook!
Η ΜΙΑ ΤΟΥΣ ΖΕΙ ΣΤΑ ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗ ΘΗΒΑ!
Τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν τη σύμπτωση που έφερε ξανά κοντά δύο αδελφές, που η ζωή τις είχε χωρίσει πριν 37 χρόνια αλλά πάντα έψαχναν η μία την άλλη. Η Άντζελα (που είναι Πατρινιά και σύμφωνα με πληροφορίες του www.filodimos.gr ζει στα Σελιανίτικα) και η Τόνια (που ζει στη Θήβα), σε ένα πραγματικό παιχνίδι της μοίρας, γνωρίστηκαν πριν από λίγο καιρό μέσω κάποιας ομάδας στο Facebook
που ήταν και οι δύο μέλη και άρχισαν να συνομιλούν, όπως εκατομμύρια χρήστες της συγκεκριμένης σελίδας κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο.
Κουβέντα στην κουβέντα, βρήκαν αρκετά κοινά σημεία, που τελικά τις οδήγησαν πριν λίγες μέρες στη λύση του πιο μεγάλου μυστηρίου που βασάνιζε και τις δυο τους εδώ και πολλά χρόνια: Η Άντζελα και η Τόνια είναι τελικά πραγματικές αδελφές!
Φυσικά η χαρά τους είναι απερίγραπτη και την εξέφρασαν και οι δύο, προς το παρόν στον "τοίχο" του προφίλ της Άντζελας. Η ίδια γράφει: "Ας μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας. Είχα μια κοπέλα στο Facebook ως φίλη μου, όπως και εδώ στην ομάδα και μιλούσαμε σαν φιλενάδες. Πριν λίγα λεπτά μάθαμε πως είμαστε πραγματικές αδελφές. Μετά από 37 χρόνια βρήκα την αδελφή μου. Τρέμω ολόκληρη! Έψαχνα τόσα χρόνια να βρω εγώ αυτή κι αυτή εμένα. Χριστέ μου, δεν έχω λόγια..." Και η Τόνια της απαντάει: "Ναι αδελφούλα μου, δάκρυα χαράς έχουμε και οι δύο". Πώς να μη δακρύσουμε κι εμείς μ'αυτό το διάλογο;Για τα υπόλοιπα, που τόσα χρόνια έχασαν, οι δύο αδελφές θα'χουν όλο τον καιρό από δω και πέρα να τα πουν και να τα ζήσουν αγκαλιά η μία με την άλλη.
"Η ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΓΕΜΙΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ"
Συγκινημένη η 37χρονη από το Αίγιο, μίλησε στο patranews.gr για το πώς ανακάλυψε, μέσω ενός μηνύματος στο Facebook, την αδελφή που δεν είχε γνωρίσει ποτέ. "Μεγάλωσα με αυτόν τον καημό και τώρα ξαφνικά την βρήκα", δηλώνει χαρακτηριστικά!
"Είναι το κάτι άλλο! Γέμισε η ζωή μου!". Η Άντζελα από το Αίγιο μοιράστηκε με το patranews.gr τα συναισθήματά της και δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό και την συγκίνησή της . Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγες ώρες από την στιγμή που ανακάλυψε ένα πρόσωπο που έψαχνε για δεκαετίες: Την επί 30 και πλέον χρόνια χαμένη αδελφή της.
"Μεγάλωσα με τον καημό μιας αδελφούλας. Και να τώρα, ξαφνικά, δώρο Θεού! Θέλουμε να γεμίσουμε τον χρόνο που χάσαμε!", απαντάει η ευτυχισμένη Πατρινή.
Οι δυο κοπέλες είναι ετεροθαλείς αδελφές -έχουν τον ίδιο πατέρα- και ζούσαν χωριστά όλα αυτά τα χρόνια, με την μια όμως να γνωρίζει την ύπαρξη της άλλης. Δεν είχαν όμως περαιτέρω στοιχεία, με αποτέλεσμα η αναζήτησή τους να είναι μάταιη. "Προσπαθούσα χρόνια να την βρω, δεν τα είχα καταφέρει όμως, γιατί χρησιμοποιούσα λάθος τρόπο", εξηγεί η Άντζελα.
Οι δυο κοπέλες συναντήθηκαν σε ένα γκρουπ του Facebook το οποίο αφορούσε την μουσική. Τότε, η Τόνια έστειλε ένα μήνυμα στην Αντζελα, όπου και της μιλούσε για τους δεσμούς της με την Πάτρα, την οποία η Άντζελα έχει ορίσει ως τόπο καταγωγής της. Αποκάλυψε ότι έχει οικογένεια στην Πάτρα με το ίδιο επίθετο, που δεν τους έχει γνωρίσει, ενώ ανέφερε τα ονόματα του θείου της και, τελικά, του πατέρα της. Όπως ήταν φυσικό, η Αντζελα έπαθε σοκ! Όταν συνήλθε της έστειλε ένα απλό μήνυμα μέσω του οποίου της ζητούσε να την πάρει αμέσως τηλέφωνο γιατί ήταν... αδελφές!
"Προφανώς, η Τόνια είχε καταλάβει ότι είμαστε συγγενείς. Όμως εγώ δεν γνώριζα τίποτα!"
Εκτός από αδελφές, οι δυο κοπέλες έχουν και κοινά όσον αφορά στην οικογενειακή τους ζωή, καθώς είναι και οι δυο διαζευγμένες με παιδιά. Πλέον όμως, έχουν όλο τον χρόνο να γνωριστούν καλύτερα και, φυσικά, όπως παρατηρεί η Αντζελα, να αναπληρώσουν τον χρόνο που δεν βρέθηκαν μαζί τα προηγούμενα χρόνια.
Αναμφίβολα, μια πολύ ευχάριστη είδηση σε μια σειρά δυσάρεστων γεγονότων την περίοδο που διανύουμε, όπως σημειώνει το patranews.gr